וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה בין נטוויז'ן 013 לבין אחותו של כחלון?

אמיתי זיו

14.1.2010 / 13:05

נטוויז'ן 013 ממשיכה במלחמתה נגד הענקת רישיון אספקת אינטרנט לחברת HOT: החברה שיגרה מכתב למזוז בדרישה כי משה כחלון לא יטפל בעניין משום שאחותו עובדת HOT

חברת 013 ממשיכה במלחמה העיקשת שלה נגד הענקת רישיון אספקת אינטרנט לחברת HOT. החברה שיגרה כעת מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בדרישה כי השר משה כחלון לא יטפל בענייני HOT וימנה שר אחר תחתו, וזאת משום שכחלון נגוע בניגוד עניינים בחברת הכבלים - אחותו עובדת HOT.

מאחורי המכתב עומדת העובדה שחברת HOT נמצאת בהליך שימוע לקבלת רישיון אספקת אינטרנט, ובכך תהפוך למתחרה של נטוויז'ן. נטוויז'ן מתנגדת להענקת רישיון זה וטוענת כי הטיפול בו צריך להתבצע על ידי שר, והיות וכחלון אינו מטפל בסוגיה, יש למנות שר אחר, כפי שנעשה בעבר.

נטוויז'ן טוענת כי HOT יכולה ליצור איום על הענף מפשני שכחברת תשתית יש לה את המידע על כל בסיס לקוחות האינטרנט במדינה. עוד טוענת נטוויז'ן כי HOT תהיה החברה היחידה שיכולה למכור אינטרנט בחבילות תקשורת ובסבסוד צולב.

לבסוף, נטוויז'ן טוענת כי ועדות מקצועיות קודמות של משרד התקשורת מצאו כי עיקר הבעיה התחרותית היא בשוק התשתיות הדואפולי ולכן צריך המשרד לפתח קודם כל שוק סיטונאי בתחום התשתיות, ורק אחר כך להעניק רישיון אינטרנט ל-HOT. מכיוון ואלה שאלות של מדיניות, נדרש שר שיטפל בסוגיה ולא מנכ"ל משרד, טוענת נטוויז'ן במכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully