וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תוכלו לעזור לנפגעי האסון בהאיטי

אייל דץ

14.1.2010 / 13:43

ממשלות וארגונים מכל העולם שיגרו צוותי הצלה להאיטי, כדי לסייע לנפגעי רעש האדמה. אם גם אתם מעוניינים להירתם, אלה הדרכים שבהן ניתן לעשות זאת

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: גדי וינסטוק. קריינות: אילן שניג)

צוותי סיוע והצלה מכל העולם עושים את דרכם להאיטי, כדי לסייע לנפגעי רעש האדמה שפקד את המדינה. גם משלחת מישראל תצא הערב (חמישי) אל עיר הבירה, פורט-או-פרינס. המשלחת, המונה כ-220 איש, ובהם נציגי משרד החוץ, רופאים, אנשי פיקוד העורף, מד"א ומשטרה, תקים בית חולים שדה, המסוגל לטפל ב-500 נפגעים ובו יחידת טיפול נמרץ, שני חדרי ניתוח, בית מרקחת ומעבדת רנטגן.

כל המעוניין להרים תרומה כספית למען הסיוע ההומניטרי הישראלי להאיטי, יכול לתרום ל"איגוד להעברת טכנולוגיה", חברה ממשלתית הכפופה למשרד החוץ. מספר הטלפון: 02-6594222. מספר החשבון: 50909, סניף 690, בנק הפועלים.

גם ארגונים בלתי-ממשלתיים נרתמים למאמצי הסיוע והשיקום וקוראים לאזרחי העולם לסייע ככל יכולתם. אם גם אתם רוצים לסייע, קיבצנו עבורכם את שמות הארגונים העיקריים שישלחו נציגים להאיטי ואת הפרטים הנחוצים לצורך העברת תרומות.

OrphFund

OrphFund הוא ארגון בינלאומי הפועל לסייע לילדים במדינות עולם שלישי, לרבות האיטי. לפיכך, החליטו בשלוחה הישראלית של הארגון לפתוח במבצע גיוס כספים. זיו גן אור, סטודנט לרפואה באוניברסיטת תל אביב ומנהל בהתנדבות של הסניף הישראלי מחפש מתנדבים שמעוניינים לסייע.

Yéle Haiti

למעלה מארבע מאות אלף דולר כבר נאספו על ידי הארגון Yéle Haiti למען נפגעי האסון, והכל בעזרת המוסיקאי וויקליף ג'ין והאתר "טוויטר". ג'ין, יליד האיטי, הוא אחד ממקימי הארגון שפועל כבר מספר שנים לסייע למדינה הענייה ומקדם בה פרויקטים לרווחת התושבים. עם היוודע דבר האסון קרא ג'ין בעזרת חשבון הטוויטר שלו, לתרום לנפגעי האסון. ההיענות היתה מדהימה והפתיעה גם את המוסיקאי. על מנת לתרום חמישה דולרים יש לסמס את המילה yele למספר 501501.

הצלב האדום

הארגון הגדול והוותיק פועל גם הוא לגיוס תרומות עבור נפגעי האסון בהאיטי, וכל שלוחות הארגון בעולם פתחו במבצע חירום לגיוס לתרומות.ניתן לתרום דרך הצלב האדום באתרי הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully