וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריאלי רכש את קניון חיפה

אלון שן

14.1.2010 / 11:00

קבוצת עזריאלי הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת קניון חיפה מדלק נדל"ן, קבוצת סמיט ובית אורן אשר מחזיקים במלוא מניות הקניון. מחיר הרכישה עומד על 300 מליון שקלים

קבוצת עזריאלי הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת קניון חיפה מדלק נדל"ן, קבוצת סמיט ובית אורן אשר מחזיקים במלוא מניות הקניון. מחיר הרכישה עומד על 300 מליון שקלים והוא משקף תשואה של 8.75%.

זהו הקניון ה-11 של דוד עזריאלי בישראל והוא מצטרף לקבוצת הקניונים הכוללת את איילון (החוגג 25 שנים להקמתו), עזריאלי ת"א, גבעתיים, ירושלים, הנגב, מודיעין, חולון, הוד השרון, הרצליה אאוטלט ואור יהודה אאוטלט.

במקביל לרכישה בחיפה מתכננת הקבוצה להקים בשנתיים הקרובות שני קניונים נוספים בצפון: בקרית אתא ובעכו זאת בהשקעה כוללת של 300 מיליוני שקלים. יצוין, כי לפני מספר חודשים רכשה הקבוצה את קניון גבעתיים מ"נכסים ובניין" ו"כלל" במחיר של 795 מליון שקלים.

"אנו מסמנים את הצפון כיעד אסטרטגי במסגרת הרחבת הפריסה הארצית של קבוצת הקניונים שלנו. בשנתיים הקרובות נגביר את הנוכחות שלנו באזור חיפה, הקריות ועכו. אנו מביאים עימנו בשורה לצפון המתבטאת בחוויית קניות, בילוי ופנאי בסטנדרט הגבוה של הקבוצה", אמר מנחם עינן, נשיא הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully