וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטזיה על מין קבוצתי ביטלה אישום באונס

תושבת ליברפול שניהלה שיחות עם גבר ברשת האינטרנט והביעה את רצונה במין קבוצתי עם זרים, התלוננה כי נאנסה על ידי חמישה מחבריו. בית המשפט בלונדון הורה על זיכוי הנאשמים

בית המשפט בלונדון קבע היום (רביעי) כי חמישה גברים בריטים שהואשמו באונס קבוצתי של אישה בת 24 אינם אשמים, לאחר שהתברר כי היא ניהלה שיחות ברשת האינטרנט בהן הביעה את הפנטזיה שלה להשתתף במין קבוצתי.

האישה, תושבת ליברפול, טענה כי היא נאנסה בזמן שביקרה בביתו של אצל אחד מהנאשמים, עמו יצרה קשר דרך האינטרנט. טענותיה הופרכו בבית המשפט, שם הוצגו עדויות ממחשבה האישי, לפיהן היא "השתעשעה עם הרעיון של מין קבוצתי". לאחר ששמע את העדויות הללו, הורה השופט רוברט בראון למושבעים לזכות את הנאשמים מהאשמות נגדם.

התובע במשפט לא הציג אף עדות לכך שמרשתו נאנסה, וב-BBC דווח, כי השופט החליט להספיק את המשפט לאחר שהוצג פירוט השיחות שניהלה האשה ברשת. עורך דינה אמר בתגובה: "זה נכון שישנו חומר בשיחות הללו של מרשתי לפיו היא משתעשעת עם הרעיון של מין קבוצתי עם זרים, כאשר כפי שהיא הגדירה זאת – המוסר שלה עף מהחלון" התובע המשיך וטען כי "החומר שהוצג לא שופך אור אחר על מה שהתרחש. אנחנו לא חושבים שיהיה ראוי להציג עדויות נוספות".

האישה סיפרה כי הסכימה להגיע לביתו של אחד מהנאשמים לאחר שפגשה אותו בצ'אט ברשת, ולטענתה היתה מעוניית לקיים יחסי מין איתו בלבד, אולם כאשר הגיעה נאנסה על ידיו יחד עם חמישה מחבריו. השופט שביטל את התביעה אמר למושבעים: "המקרה הזה נסמך לחלוטין על מהימנותה של התובעת, וזו התנפצה לרסיסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully