וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום א' הקרוב: שביתה בדיסקונט בת"א ובצפון

אלון שן

13.1.2010 / 17:33

העילה לשביתה: דרישתם של העובדים לחתימה על הסכם שכר וקביעת תוספת השכר הסלקטיבית לפקידי הבנק לשנת 2009. ההנהלה: "השירות בסניפים ימשיך כרגיל"

ביום ראשון הקרוב, יושבתו סניפי בנק דיסקונט בחיפה והצפון ובמרחב ת"א. כזכור, לפני כשבועיים הוכרז סכסוך עבודה בבנק בגין דרישתם של העובדים לחתימה על הסכם שכר וקביעת תוספת השכר הסלקטיבית לפקידי הבנק לשנת 2009.

המשא ומתן בין הנהלת הבנק לבין וועד העובדים נמשך למעלה מארבעה חודשים אולם בוועד העובדים טוענים כי הנהלת הבנק מתנהגת באטימות ומתבצרת בעמדותיה. "לא ייתכן שברבעון השלישי הציג הבנק רווחים בגובה של 775 מיליון שקלים, והעובדים, שהם הסיבה העיקרית להצלחה הזו, לא יקבלו תגמול הולם על עבודתם", נמסר מוועד העובדים.

"הצגנו בפני ההנהלה עמדה ברורה. כשם שהסכמנו בעבר להטות שכם ולוותר על הטבות בתקופות בהן היה צורך בכך, כך חייבת ההנהלה להכיר במחויבותה לתגמל את העובדים בשנה בה הרווחיות ברורה. הצעדים הארגוניים שאנו נאלצים לנקוט בהם היום מתייחסים לאי חתימת הסכם שכר לשנת 2009, שנה שכבר חלפה ללא הסכם וללא תגמול העובדים", אמר יו"ר ועד העובדים, ריקי בכר.

מהנהלת הבנק נמסר כי "הסכסוך הוא עם ועד פקידי הבנק. במידה ואכן יופעלו העיצומים המנהלים וציבור העובדים הארעיים יעניקו את השירות בסניפים המושבתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully