וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר ברכב גנוב וטען: "אני הולך רגל"

רמי שני

13.1.2010 / 11:06

תושב מזרח י-ם נתפס נוהג ברכב גנוב עם שני חשודים נוספים. למרות שהיה מאחורי ההגה אמר לשוטרים כי הוא אינו אשם ובסך הכל נקלע בטעות למקום

"מה אתם רוצים ממני? אתם לא רואים שאני הולך רגל?", עם הטיעון המקורי הזה ניסה אמש צעיר תושב מזרח ירושלים, להתחמק ממעצר לאחר שלפי החשד גנב יחד עם שניים מחבריו שלוש מכוניות באשדוד. הצעיר אף הוסיף בעקשנות כי הוא כלל אינו מכיר את שני העצורים הנוספים. שוטרי משמר הגבול זיהו שלושה כלי רכב נעים בצורה מעוררת חשד על כביש 7, בדרך לרשות הפלסטינית ביהודה ושומרון. השוטרים חסמו כניסות במספר נתיבים והשאירו נתיב אחד פתוח, שבהמשכו הוצבו מחסומי משטרה. כשהיו שלושת כלי הרכב בסביבת הנתיב הפתוח לכאורה, צוות של משמר הגבול ביצע מעקב גלוי אחר המכוניות וכשהנהגים הבחינו ברכב המשטרתי הם נכנסו לדרך העפר ונקלעו למארב משטרתי.

השלושה נעצרו ובבדיקה במסופי המשטרה התברר כי המכוניות נגנבו זמן קצר קודם לכן מאשדוד. שניים מהגנבים הודו במעורבותם בגניבה, אך השלישי חיפש דרך מקורית להתחמק ממעצר וניסה להכחיש שנהג במכונית, כל זאת למרות שישב בתא הנהג. השלושה הובאו לחקירה במשטרת לכיש ויובאו היום להארכת המעצר. לטענת המשטרה, נאספו מספיק ראיות כדי לגבש נגדם כתבי אישום, ואף מוסיפים כי השלושה מכירים אחד את השני ופועלים ככנופיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully