וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול של בכיר חיזבאללה בלבנון

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.1.2010 / 10:38

מטען נפץ הונח בכניסה לביתו של מוחמד זריק, פעיל בארגון חיזבאללה. כתוצאה מהפיצוץ נפצעו שני ילדיו ואשתו. כוחות הביטחון הלבנונים הגיעו למקום, פתחו בחקירה והטילו סגר

רויטרס

(צילום: רויטרס)

שלושה בני אדם נפצעו בפיצוץ מטען נפץ בכניסה לביתו של איש חיזבאללה מוחמד זריק בכפר פילה שבנפת תופאח. כך דיווחו הבוקר (רביעי) כלי תקשורת בלבנון. לפי הדיווח, כתוצאה מהפיצוץ נפצעו שני ילדיו ואשתו שעברו בסמוך למקום הפיצוץ. על פי הדיווחים, הפיצוץ אירע כששני ילדיו של זריק, בני 5 ו-11, פתחו את דלת הבית בדרכם לאוטובוס בית הספר. בתו בת ה-11 נפצעה באורח קשה ורגלה נכרתה. כוחות הביטחון הלבנונים הגיעו למקום והטילו סביבו סגר.

כפר פילה, הסמוך לנבטייה, שוכן מצפון לנחל הליטאני ולפיכך לאנשי חיזבאללה הפועלים שם מותר לשאת נשק. מקורות ביטחוניים העריכו כי הפיצוץ שארע ב-7:30 בבוקר נגרם ממטען נפץ. מומחה צבאי הגיע למקום כדי לבחון את נסיבות הפיצוץ.

לפני כחודש אירע פיצוץ בפרברי ביירות. היעד היה אז נציג חמאס בלבנון עלי ברכה. בפיצוץ נהרגו שלושה בני אדם וחמישה נפצעו.

אתמול נהרג בפיצוץ מטען חבלה באירן פרופסור לפיזיקה גרעינית ומרצה באוניברסיטת טהרן. התקשורת האירנית תיארה את הפרופסור מסעודי עלי מחמדי כמרצה "נאמן למהפכה" ונטען כי הוא נהרג על ידי "גורמים אנטי מהפכניים", הטלווזיה האירנית טענה כי המטען הושתל על ידי "המשטר הציוני וסוכנים אמריקאים. משרד החוץ האירני מסר כי ישנם סימנים המעידים כי ישראל וארצות הברית מעורבות בחיסולו של מדען הגרעין.

  • עוד באותו נושא:
  • חיזבאללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully