וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה לשוטר והטריד מינית ילדים

גלעד גרוסמן

13.1.2010 / 10:34

תושב תל אביב, בן 30, מואשם שהתחזה לשוטר על מנת להטריד מינית חבורת ילדים. לפי כתב האישום הוא הפשיט את אחד הילדים ומישש את איבר מינו בטענה שמדובר בחיפוש גופני

בבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד תושב העיר, בן 30, הנאשם בביצוע מעשה מגונה, תקיפת קטין, כליאת שווא והתחזות לשוטר. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אלון זלצברג מפרקליטות מחוז תל אביב, עמד הנאשם בסופרמרקט מאחורי שלושה ילדים והבחין שאחד מהם גנב שוקולד.

הנאשם חיכה לילדים ביציאה מהסופרמרקט והציג עצמו בפניהם כשוטר. הוא הודיע לנערים כי הוא מחפש את השוקולד, ערך חיפוש גופני על אחד מהם ומישש את איבר מינו. שניים מהילדים הצליחו להימלט מהמקום. הנאשם פנה לילד השלישי לקח אותו לפינת בניין סמוך תוך איום על פתיחת תיק פלילי בעבור גניבת השוקולד.

הנאשם לקח לילד את ארנקו והמכשיר הסלולרי שלו והורה לו להתפשט. לאחר מכן הורה לו להתלבש ולקח אותו לחניון סמוך שם הורה לו שוב להתפשט, זאת לשם גירוי וסיפוק מיני. לפי כתב האישום הנאשם חנק את הנער מספר פעמים ואמר לו כי שוטרים אחרים היו מכים אותו. לבסוף, לאחר למעלה משעה, איפשר הנאשם לנער לעזוב את המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully