וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: האישה רצתה לעזוב, הגבר ירה בה והתאבד

איילה חננאל

12.1.2010 / 22:17

חשד לרצח והתאבדות: גבר ואישה נמצאו הערב ירויים בראשם בחדר השינה של דירתם בכפר סבא. מחקירה ראשונית עולה כי האישה ביקשה לעזוב את בן זוגה, והוא בתגובה ירה בה למוות ושם קץ לחייו

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: דורון שטיין)

חשד לרצח והתאבדות בכפר סבא: גופותיהם של גבריאל סהר, בן 57 ובת זוגו אורנה עידן בת 49, נמצאו אמש (שלישי) בחדר השינה בדירה ברחוב שאול המלך בעיר. מהמשטרה נמסר, כי שכנים דיווחו שמהדירה נשמעו קולות רועשים של ויכוח בין בני הזוג ושלאחר מכן נשמעו מספר יריות. שתיים מבנותיה של האישה היו בבית בשעת הרצח, והן אלה שקיבלו את פני השוטרים והצוותים הרפואיים.

מחקירה ראשונית של שוטרי מרחב השרון, בראשות תנ"צ שמעון שומרוני, עולה כי האישה רצתה לעזוב את הגבר והודיעה לו על כך מוקדם יותר הערב. בתגובה, בן הזוג רצח - לפי החשד - את האישה ביריות, ואז ירה בעצמו. ככל הנראה, הגבר החזיק באקדח ברישיון, ובאמצעותו בוצע הירי.

חלק מילדיה של האישה המתגוררים בסמוך הגיעו לדירה וגילו את המחזה הנורא. לאישה תשעה ילדים מנישואים קודמים, ולגבר ארבעה ילדים. השניים גרו יחדיו במשך עשר שנים בדירה ברחוב שאול המלך בעיר.

כוחות המשטרה וצוותי מד"א שהגיעו למקום כוונו לחדר השינה על ידי בנותיה של האישה, שם מצאו את הגופות כשהן מוטלות זו לצד זו. "לצוותי מד"א ירקון שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותם של בני הזוג", מסר לוואלה! חדשות זכי הלר, הדובר המבצעי של מד"א.

דוד גיטלין, פרמדיק בתחנת מגן דוד אדום ירקון, סיפר לוואלה! חדשות על המראות בזירת האירוע. לדבריו, "זוג, בשנות החמישים המאוחרות לחייהם, הסתגרו בחדר פנימי בבית. המשטרה הגיעה למקום, פרצה את דלת החדר, אבטחה את הזירה, ואז אנחנו נכנסנו. ראינו גבר ואישה ירויים ונאלצנו לקבוע את מותם. לא היו בחדר סימני אלימות".

עדכון ראשון: 20:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully