וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות המיסים תעשה טובה לבר רפאלי?

מוטי בסוק

12.1.2010 / 19:30

הדוגמנית פנתה לאחרונה לרשות וביקשה להכיר בה כתושבת חוץ לצורך תשלום מס. במהלך המו"מ אמרה רפאלי כי היא שוקלת הקמת חברה בחו"ל לצורכי תשלום מס

הדוגמנית הבינלאומית, בר רפאלי, פנתה לאחרונה לרשות המיסים וביקשה להכיר בה כתושבת חוץ לצורך תשלום מס. במהלך המו"מ עם הרשות אמרה רפאלי כי היא שוקלת הקמת חברה בחו"ל לצורכי תשלום מס. רשות המסים תודיע לרפאלי על החלטתה תוך מספר שבועות.

המהלך של רפאלי נעשה בחשאיות. מטרתו להפחית את עלויות המס של רפאלי. ברשות המסים סירבו אתמול להתיחס לנושא, בטענה כי הרשות מחויבת, כלפי כל הנישומים בחובת סודיות. עם זאת ממידע שדלף עולה כי רפאלי, שעד כה שילמה מסים מדי שנה כחוק, כולל על הכנסותיה בחו"ל, בודקת את האפשרויות להקטין את עלויות המסים שלה במאות אלפי שקלים בשנה, באמצעות שינוי הסטאטוס שלה ברשות המסים.

בין האפשרויות שהיא בודקת הכרה בה כתושבת חוץ, שכן היא שוהה מרבית השנה, כ-9 חודשים בחו"ל, או/ו הקמת חברה בחו"ל. בשני המקרים עלויות המס שלה יקטנו. בארץ משלמת רפאלי, ככל הנראה, לפי המס השולי המקסימלי. בחו"ל המס השולי המקסימלי נמוך בהרבה. ברשות המסים יציעו לה, ככל הנראה, פתרון שיענה על רוב דרישותיה, כחוק, בתקווה כי תשלם חלק מרכזי בתשלום המסים שלה בארץ.

ההחלטה האם להכיר באזרח ישראלי כתושב חוץ לצורך תשלום מסים תלויה בעיסוקו, ובין השאר בוחנת רשות המסים היכן מרכז החיים של הנישום, מספר הימים בשנה בהם הוא שוהה ועובד בחו"ל, ואם יש לו בית ורכב בארץ. רפאלי חיה ועובדת במדינות החתומות על אמנות מס עם ישראל, מה שעשוי להביא לכך שחלק מהמסים היא תשלם בארץ וחלק בחו"ל. בכל מקרה היא לא תשלם כפל מס.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully