וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים החשודים שהיכו פלסטיני שוב נחקרו

איילה חננאל

12.1.2010 / 11:14

שלושה מהחשודים בהתעללות בפלסטיני בעת מעצרו הוחזרו הלילה לחדר החקירות. המחלקה לחקירת שוטרים: "מכשירי הטלפון הנייד שלהם מכילים עדויות להתעללות קשה בצעיר"

המחלקה לחקירת שוטרים במשטרת ישראל עצרה הלילה (שלישי) פעם נוספת שלושה שוטרים ממרחב ירקון בחשד להתעללות בצעיר פלסטיני תושב חברון בעת מעצרו לפני כשבועיים. השלושה שוחררו שלשום למעצר בית – אך אמש הוחזרו לחקירה נוספת במשרדי המחלקה. על פי החשד, השלושה נטלו ביחד עם חבריהם חלק במעצר של צעיר בן 27, תושב חברון, במסגרתו היכו אותו, התעללו בו, הטילו עליו את מימיהם ואף תיעדו את המעשים באמצעות מכשירי הטלפון הניידים שברשותם. את המעשים ביצעו שעה שביקשו, לכאורה, לחקור את הצעיר בגין מעורבותו באירוע סחיטה של תושב ת"א שאופנועו נגנב.

בעת פשיטה של חוקרי מח"ש על משרדי מרחב ירקון, עוכבו בתחילה 10 שוטרים (ובהם קצין אחד ובלשים) בחשד לביצוע מקרי ההתעללות, אך מאוחר יותר הוחלט להביא להארכת מעצר רק ארבעה מהם. בית משפט השלום בתל אביב החליט ביום ראשון בערב לשחרר את הארבעה למעצר בית ואף הביע תמיהה על ההחלטה לעצור את החשודים בשלב כה מוקדם בחקירה.

על אף טענות מח"ש כי המכשירים הסלולריים של העצורים שהוחרמו מציגים עדויות להתעללות שבוצעה בצעיר, ממשיכים השוטרים להכחיש את החדשות המיוחסים להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully