וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים לחמאס: הפסיקו להתגרות בישראל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

11.1.2010 / 19:27

שר החוץ המצרי אבו אל-רייט מתח ביקורת על חמאס וקרא לארגון "לא לעשות פרובוקציות כלפי ישראל על ידי שיגור רקטות, שאינן משיגות שום מטרה"

שר החוץ המצרי אחמד אבו אל-רייט התייחס היום (שני) לדיווחים על כוונות ישראליות לפתוח במבצע צבאי נוסף ברצועת עזה על רקע התחממות הגבול. אל-רייט שיגר לירושלים אזהרה, "אנחנו מזהירים את ישראל ודורשים ממנה להימנע ממתקפה על רצועת עזה ולא לערוך שום מבצע צבאי בתוך הרצועה". אבו אל-רייט גם מתח ביקורת על חמאס כשקרא לארגון "לא לעשות פרובוקציות כלפי ישראל על ידי שיגור רקטות, שאינן משיגות שום מטרה".

על החלטתה של ישראל לבנות גדר בגבול בינה לבין מצרים אמר אל-רייט כי מדובר עניין פנים-ישראלי. "הדבר הזה נוגע לישראל ואינו קשור אלינו בשום צורה, כל עוד הגדר תיבנה בשטח ישראל", אמר. בשיחה עם כתבים בלשכת שר החוץ בקהיר אמר אבו אל-רייט עוד כי אין קשר בין גדר זו לבין עבודות הבנייה שמצרים מבצעת בגבול בין רצועת עזה למצרים. "מי שמקשר בין גדר זו לעבודות שלנו הוזה באשליות", הוסיף.

השר המצרי אמר עוד כי מצרים יודעת את שמות שני הצלפים הפלסטינים שירו למוות בחייל המצרי במהלך העימותים האלימים שפרצו ביום רביעי בגבול עזה-מצרים. העימותים אירעו בעת הפגנת מחאה של תומכי חמאס נגד מצרים הבונה גדר פלדה בגבול עם עזה. "אנו יודעים מי הרג את השהיד אחמד שעבאן ודורשים (מחמאס – נ.י) לעצור אותו ולהעמידו לדין. אנחנו נבחן היטב כיצד חמאס יפעל בנושא זה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully