וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בבורסה ננעל בירידות שערים

ליאור זנו

11.1.2010 / 16:49

מדד המעו"ף איבד 0.8% מערכו ונחתם ברמה של 1,169 נקודות, מדד ת"א 100 ירד גם הוא ב-0.8% ל-1,100 נקודות ומדד מניות הבנקים צנח ב-1.7%

המסחר השני בשבוע נחתם בירידות שערים למרות המשך נתוני מקרו חיוביים ועליות הצפויות בפתיחת המסחר בוול סטריט. מדד תל אביב 25 איבד 0.8% ונחתם ברמה של 1169.7 נקודות, מדד תל אביב 100 ירד גם הוא ב-0.8% ל-1100.2 נקודות. מדד מניות הבנקים צנח ב-1.7% ומדד מניות הנדל"ן איבד 1.2% מערכו.

בשוק הסולידי, מדדי התל בונד דווקא שבו להציג עליות, ועלו ב-0.3%, עדיין רחוקים ב-2% מהרמה שהיו לפני למשבר. למרות היחלשות הדולר, בשוק אגרות החוב הממשלתיות, עלו איגרות החוב הצמודות בעד 0.2%, וכך גם האיגרות השקליות.

דניאל רפופורט, מנהל חדר המסחר של אקסלנס סיכם את היום: "השוק פתח היום ביציבות עם ירידות קלות. אחרי גל העליות החדות של הימים האחרונים והחוזים העתידיים בבורסות בחו"ל שהצביעו על המשך העליות, כבר פחדנו שהבורסה בתל אביב מחקה את הצבע האדום מהמסכים שלה. למרות זאת, היום התנהל בירידות, שנבעו ככל הנראה מהתחזקות השקל שהוביל לפחד המשקיעים כי היצואנים לא יצליחו להתמודד עימו והיצוא ייפגע. סקטור הבנקים הוביל היום את המגמה עם ירידות של כ-2%."

רפופורט הוסיף ואמר כי "אנחנו מפנים את המבט ב-2010 מסקטור התקשורת לסקטור הבנקים. ביום כמו זה מומלץ לנצל את הירידות במניות בנקים כדי להגדיל את האחזקה בסקטור. העלאות הריבית הצפויות בשנה הקרובה יגדילו את מרווחי הבנקים שיתבטאו בצמיחה בשורת ההכנסות. בנוסף, העלאת תחזית הצמיחה של בנק ישראל תגרום להפרשות לחובות מסופקים לא לגדול, ואולי אף לקטון. הבנקים יחזרו לחלק דיבידנדים לקראת סוף השנה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully