וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניה סיבוס הקפיאה את בניית "הבימה"

גיא ליברמן

11.1.2010 / 15:05

החברה שבשליטת לב לבייב, הודיעה כי תיאלץ להקפיא את עבודות הבנייה במידה שלא יוצגו בפניה "תוך זמן סביר" היתרי בנייה מעודכנים התואמים את התוכניות במתחם

האם בניית תיאטרון "הבימה" עומדת בפניה הקפאה? בימים האחרונים הודיעה חברת דניה סיבוס שבשליטת לב לבייב, שאחראית לעבודות הבנייה והשחזור במתחם תיאטרון הבימה, כי תיאלץ להקפיא את העבודות, זאת במידה שלא יוצגו בפניה "תוך זמן סביר" היתרי בנייה מעודכנים התואמים את תוכניות הבנייה במתחם.

לדברי החברה, ההיתרים שבידיהם לא תקפים. לשאלה מהו זמן סביר השיב נציג החברה כי מדובר בכמה ימים. גורם בחברה הסביר כי "אין מדובר באולטימטום, אך מכיוון שהחברה פועלת ובונה אך ורק באופן חוקי אין היא יכולה להמשיך ולעבוד במצב הנוכחי". לדברי החברה, נכון לעכשיו העבודות במתחם ממשיכות כסדרן.

פרויקט "הבימה" נחשב לאחד הפרויקטים הציבוריים הגדולים בישראל. את הפרויקט יזמה עיריית תל אביב וכחלק ממנו פורק חלק ניכר מהמבנה המקורי של התיאטרון, והוא מוקם כמעט מחדש.

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "דניה סיבוס אינה עומדת בתנאים ובלוחות הזמנים שעליהם התחייבה בפני חברת "בניין הבימה" בשיפוץ בניין הבימה, וזאת על אף דרישות חוזרות ונשנות של חברת "בניין הבימה" ועיריית תל אביב להשלים את העבודות על פי לוח הזמנים שנקבע.

לשם המחשה, באתר עובדים כ-31 פועלים, במקום 150 כנדרש. על רקע זה, ועל מנת לזרות חול בעיני הציבור, משמיעה החברה טענות שווא, במקום להתרכז במילוי מחוייבותה. לתלונות החברה אין כל בסיס, ואין לחברת "בניין הבימה" כל כוונה להתנצח איתם בתקשורת, ובלבד שהעבודות תושלמנה בזמן, על מנת שהציבור יוכל ליהנות מהמשכן החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully