וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פרשת הסקס, אשת המושל בטיפול ובעלה פורש

טליה שחר

11.1.2010 / 16:29

הרומן שקיימה אשת מושל צ' אירלנד עם צעיר בן 19 ממשיך להעסיק את בלפסט. בבריטניה דווח כי אייריס רובינסון אושפזה לצורך קבלת טיפול בעוד בעלה ביקש לפרוש זמנית מתפקידו

בעקבות החשיפה כי איריס רובניסון, אשת מושל צפון אירלנד, ניהלה רומן עם מאהב בן 19, נ]פגש היום (שני) בעלה פיטר רובינסון, מנהיג מפלגת השלטון, עם בכירי מפלגתו וביקש לעזוב את תפקידו באופן זמני. רוביסנון ביקש מארלין פוסטר, השרה לענייני פיתוח, להחליפו בתפקיד. על פי החוקה במדינה, פוסטר יכולה לכהן בתפקיד למשך תקופה של שישה שבועות.

מוקדם יותר הביעה מפלגת השלטון תמיכה ברובינסון, וביקשה ממנו להישאר בתפקיד. "אנו מציעים לפיטר רובינסון תמיכה מכל הלב, ומביעים את רצוננו כי יישאר בתפקידו כמנהיג המפלגה", נאמר בהודעת המפלגה.

במרכז הפרשה עומדת חברת הפרלמנט אייריס רובינסון והיא נמצאת בבית חולים בבלפסט לצורך קבלת טיפול פסיכיאטרי, כך מסר בעלה. בסוף השבוע שעבר גילה תחקיר של רשת BBC כי לאיריס רובינסון היה מאהב בן 19 שקיבל ממנה סכום של 50 אלף ליש"ט על מנת שיוכל לפתוח בית קפה. לצורך כך, שכנעה רובינסון שניים ממכריה, אנשי עסקים עשירים, להעביר לה כספים, ואלה הועברו לצעיר, קירק מק'קמבלי. אתמול דווח בתקשורת האירית כי לאייריס רובינסון היו שלושה רומנים נוספים, כולל עם בילי מק'קמבלי המנוח, אביו של קירק.

על פי התחקיר, פיטר רובינסון ידע על ההלוואה שאשתו גייסה למאהבה ולא דיווח על כך לגורמים המתאימים. אייריס רובינסון הורחקה ממפלגת היוניוניסטים בסוף השבוע, אך בעלה פיטר הבטיח להילחם על חייו הפוליטיים. מקורות מסרו ל"גרדיאן" כי אין לו סיכוי להישאר כמנהיג המפלגה ומושל צפון אירלנד. לעומת זאת, רשת ה-BBC מדווחת כי בכירי המפלגה הביעו בו תמיכה. "לפיטר רובינסון יש לא רק את התמיכה של המפלגה, אני חושב שיש לו את התמיכה של הקהילה. הסתובבתי בשטח בסוף השבוע ומצאתי רק אהדה ותמיכה כלפיו", אמר שר הכלכלה הבריטי סמי וילסון. פלגת השין פיין, החולקת עם היוניוניסטים את השלטון, הגישה בקשה דחופה לקרוא לרובינסון בפני המועצה בצפון אירלנד על מנת שיסביר את עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully