וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולרשטיין נכשל, יש למרוד נגד ההקפאה

דניאלה וייס

11.1.2010 / 12:04

מי שלא ידע להתמודד עם ההתנתקות לא מסוגל להתמודד עם מאבקים נוספים. דניאלה וייס שמחה שוולרשטיין פרש ומחכה שגם חבריו להנהגה יילכו בדרכו

פנחס ולרשטיין היה צריך להתפטר מיד לאחר הגירוש מגוש קטיף ולא לחכות עד עכשיו, ומי שצריך עוד להתפטר זה זאב חבר, זמביש, מזכ"ל אמנה, שהיה שותף לכישלון במאבק בגוש קטיף. אני מקווה שזמביש יילך בעקבות ולרשטיין ויתפטר.

חבל שלקח כל כך הרבה זמן עד שולרשטיין הגיע למסקנה, שבמסגרת מועצת יש"ע אין סיכוי להוביל מאבק אמיתי על שלמות ארץ ישראל. השבר האידיאולוגי שנבע מהמאבק המגומגם על גוש קטיף נותן אותותיו גם במאבק הרופף נגד ההקפאה.

הגיע הזמן שההתיישבות ביהודה ושומרון תמרוד נגד רעיון גושי ההתיישבות, לא תסתפק בבנייה ביישובים עצמם ותצא לבנייה בכל מרחבי יהודה ושומרון. כל יישוב יקים יישוב נוסף ובמקום 200 יישובים שיש היום, יהיו 400 יישובים. כבר היו דברים מעולם. ויהיו עוד כאלה בעתיד.

לחכות לממשלת מתנחלים

פרישת ולרשטיין מראה שהוא סוף סוף קלט שהתכופפות אידיאולוגית קטנה מביאה בעקבותיה ויתורים גדולים יותר, וכעת הוא עוצר לפני שיהיה שותף להתקפלות גדולה יותר. אני מקווה שזה יביא להתפטרותם של זמביש ודני דיין.

יש שטוענים שעד שתקום אלטרנטיבה לא צריך להיפטר מהקודמת. אבל אני בגישה שדבר ראשון יש להעיף את אלו שנכשלו, והאלטרנטיבה תצמח בהדרגה. באידיליה, יהיה ראש ממשלה שיוביל קו ימני. אך אני לא רואה ממשלת מתנחלים, אני רואה ממשלת ישראל. מבחינת המתנחלים, ההנהגה צריכה להיות כזו שלא מוותרת על אף גבעה ואף סלע. כרגע אין לי תמונה ברורה של זהותם של הממשיכים.

*דניאלה וייס כיהנה בעבר כראש מועצת קדומים ושימשה כמזכ"ל תנועת "גוש אמונים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully