וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מאסרי עולם למחבל שרצח שוטרי מג"ב

גלעד גרוסמן

11.1.2010 / 11:07

מוחמד אבו סניינה רצח בשנת 2008 שני שוטרים של משמר הגבול בשני פיגועים שונים. בית המשפט גזר עליו שני מאסרי עולם ו-40 שנות מאסר נוספות

בית משפט המחוזי בירושלים גזר היום (שני) שני מאסרי עולם ו-40 שנות מאסר נוספות על מוחמד אבו סניינה, שהורשע ברצח השוטרים רמי זוארי ודוד שריקי בשנת 2008. בנוסף, הוא הורשע בעבירות של ניסיון רצח וקשירת קשר לפשע.

אבו סניינה הואשם בכך שעמד בראש חוליה של תושבי מזרח ירושלים שביצעו ותכננו שורה של פיגועים נגד כוחות הביטחון בעיר. אבו סניינה בן ה-22 הורשע ברצח של שוטר משמר הגבול רמי זוהארי בפיגוע ירי במחסום ראס חמיס בינואר 2008. הוא הגיע למקום כשהוא מצויד באקדח, צעד לעבר השוטרים במחסום וירה בזוהארי בראשו מטווח קרוב.

ביולי אותה שנה הגיע לשער האריות יחד עם חבר, כשהוא מצויד באקדח. אבו סניינה התקרב לשוטרים שהיו במקום וירה בראשו של השוטר דוד שריקי. הוא הוסיף לירות גם לעבר שוטר נוסף שהיה במקום, עימאד גדיר, ופצע אותו. בנוסף, הוא נאשם שהתכוון לרצוח שוטרים בים המלח ותכנן לרצוח חייל במחסום תל-רומידה בחברון ולגנוב את נשקו.

לאחר שנעצר על ידי השב"כ הודה אבו סניינה במעשים. אבו סניינה אף התרברב בפני חבריו "בהצלחותיו" לאחר ביצועו של כל אחד משני הפיגועים. במשפט הוא חזר בו מהודאתו, אולם השופטים קבעו שדיבר אמת בחקירה והרשיעו אותו. עם זאת, הוא זוכה מניסיון רצח השוטרת שושנה סמונדייב, שנפצעה בפיגוע במחסום ראס חמיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully