וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכניס את בתו להיריון - ונכלא ל-18 שנה

גלעד גרוסמן

11.1.2010 / 10:04

תושב ת"א בן 46 הורשע בכך שאנס את בתו בת ה-13 והביא להריונה. לאחר שעברה הפלה, אילץ אותה לטעון כי נאנסה ע"י חבר מבית הספר. טען בביהמ"ש: "היצר הרע אחראי למעשיי"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (שני) 18 שנות מאסר על גבר בן 46 מתל אביב, שהורשע באונס בתו כשהיתה בת 13. כתוצאה ממעשי האונס נכנסה הבת להיריון, וכך נחשף המקרה. אמה של הילדה היתה אף היא בהיריון באותו הזמן. בנוסף נגזרו עליו שנתיים מאסר על תנאי וכן פיצויים כספיים בגובה 50 אלף שקל.

על פי כתב האישום שהוגש נגד האב לפני כשנה, הוא אנס את הבת ארבע פעמים בזמן שנשאר עמה לבד בבית במהלך חודש נובמבר של שנת 2008. האב נהג להגיף את התריסים כאשר ביתו חזרה הביתה ולהפשיט אותו בעודו מפציר בה "יהיה לך טוב". לאחר ביצוע המעשים, הוא הורה לה שלא לספר על כך לאף אחד, ובמיוחד לא לאמה. בשלב מסוים, סבלה הבת מכאבי בטן ופונתה לבית החולים איכילוב, שם גילו הרופאים שהיא בהיריון. היא סירבה לגלות להם עם מי קיימה יחסי מין, ולאחר שנפתחה חקירה משטרתית התברר שנאנסה על ידי אביה. בכתב האישום נטען עוד, שהאב הכריח את בתו לשקר לשוטרים ולומר להם שנאנסה על ידי נער בבית ספרה, והיא כתבה מכתב שבו הכחישה את מעורבותו של אביה.

האב עצמו קיבל אחריות חלקית למקרה ואמר כי הבת היא זו שיזמה את יחסי המין ביניהם והצהיר: "היצר הרע אחראי למעשי". כמו כן הוא לא הביע התעניינות במצבה ורק התלונן על מצבו הקשה שלו בעודו כלוא.

"המסכת העובדתית אשר נגלתה לנגד עינינו הינה מן הקשות והמזעזעות בהן נתקל ביהמ"ש בדונו בעבירות מסוג זה", כתבו שופטי בית המשפט המחוזי. "הנאשם לא חס על בתו, בשר מבשרו, וביצע בה את מעשי האינוס עוד טרם מלאו לה 14 שנה, תוך שהוא דורש ממנה שלא לחשוף בפני איש את הסוד הנורא. בעקבות מעשיו הנפשעים של הנאשם הרתה לו המתלוננת ונאלצה לעבור הפלה. גם במצבה זה, כאשר היא מאושפזת בבית החולים לצורך ביצוע ההפלה, דרש ממנה הנאשם להתכחש לדברים שמסרה לחוקרת הילדים, ולספר כי נאנסה על ידי תלמיד בבית ספרה, והוא זה שגרם להריונה".

בהכרעתם כותבים השופטים עוד את התרשמותם מהמצב הנפשי הקשה אליו נקלעה המתלוננת כתוצאה מהמעשים: "עולמה הפנימי התרסק והיא איבדה כל אמון בסובבים אותה, ובכלל זה גם בבני משפחתה הקרובים: היא נתונה בהתקפי חרדה קשים, סובלת מסיוטים, חשה תחושות ריקנות ודיכאון וסובלת מהתפרצויות זעם". השופטים הביעו פסימיות באשר לסיכויי ההחלמה של הצעירה וטענו כי "סיכויי שיקומה לוטים בערפל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully