וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל: "תשובה להצעת ישראל - בקרוב"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

10.1.2010 / 22:04

לאחר הכרזת נתניהו כי לא ישחרר "סמלי טרור" במסגרת עסקת שבויים, הודיע ראש הלשכה המדינית של חמאס כי בימים הקרובים ימסור ארגונו את התשובה הסופית שלו להצעת ישראל

ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, אמר אמש (ראשון) כי חמאס ימסור בימים הקרובים למתווך הגרמני את עמדתו הסופית להצעה הנוגעת למתווה עסקת שליט. משעל אמר את הדברים במהלך ביקור בקטאר עם משלחת של בכירי הלשכה המדינית של הארגון. אתמול נועד משעל עם נשיא סוריה בשאר אסד.

משעל האשים בנוסף את ארצות הברית בהכשלת ניסיונות הפיוס בין פתח לחמאס. "האמריקאים לא רוצים פיוס. הם העבירו מסרים ברורים בנושא ליו"ר הרשות אבו מאזן ולמצרים, לפיהם אם פתח יחתום על הסכם פיוס איתנו - הם יפסיקו את העברת הסיוע אליהם".

משעל גם אישר כי נשיא סוריה בשאר אסד הציע לו להיפגש עם אבו מאזן במהלך ביקורו הצפוי של האחרון בדמשק בימים הקרובים. "אכן, אסד ניסה לארגן פגישה ביני לבין אבו מאזן, אלא שאבו מאזן סרב להצעה", אמר משעל.

מוקדם יותר התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לקיפאון בעסקת שליט. במהלך פגישה עם חברי כנסת של הליכוד אמר נתניהו בנוגע להמשך המשא ומתן על שחרור החייל החטוף כי "לא נשחרר סמלי טרור במסגרת עסקת שבויים". ראש הממשלה אמר את הדברים בפגישה עם חברי כנסת מסיעת הליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully