וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף איומי נתניהו: 4 פצמ"רים נורו מעזה

רמי שני

10.1.2010 / 16:50

נראה כי הפלסטינים לא מתרגשים מדבריו של רה"מ נתניהו, שאמר הבוקר כי ישראל תגיב לכל ירי מכיוון הרצועה. 4 פצצות מרגמה נורו לעבר ישראל, אך לא גרמו לנפגעים או לנזק

הירי לכיוון יישובי הדרום נמשך: ארבע פצצות מרגמה נורו אחר הצהרים (ראשון) מצפון רצועת עזה לכיוון ישראל, אולם נפלו בשטחים פלסטינים. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. .

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בישיבת הממשלה לירי הנמשך מרצועת עזה. לדבריו, "בשבוע שעבר נורו שתי רקטות ופצצות מרגמה מרצועת עזה. אני רואה זאת בחומרה רבה – צה"ל הגיב מיד ותקף מפעלים לייצור רקטות ומנהרות להברחת טילים ורקטות. מדיניות ממשלת ישראל ברורה: כל ירי על שטחנו ייענה בעוצמה".

נתניהו הוסיף כי "לא רק ירי על אזרחינו, גם מלים יכולות להיות מסוכנות. בעניין זה חלה נסיגה לאחרונה ברשות הפלסטינית. מי שנותן חסותו לקריאת שם של כיכר ברמאללה על שם טרוריסטית שרצחה עשרות ישראלים בכביש החוף, מעודד טרור. מי שמצהיר שהאחראים לרצח הרב מאיר שלום-חי שאהידים, מרחיק את השלום. מעשים חמורים אלה מהווים הפרה בוטה של ההתחייבות הפלסטינית הבינלאומית למנוע הסתה".

דבריו של נתניהו נאמרו על רקע הגברת הירי לעבר ישראל מרצועת עזה בימים האחרונים. בליל שבת נפלה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול ויומיים קודם לכן ירו הפלסטינים טיל נגד טנקים לעבר כוח צה"ל שסייר בסמוך לגדר המערכת. באותו היום נורו שתי רקטות קסאם לעבר שטח ישראל. בכל האירועים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully