וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצין הואשם: נגע באיבר המין של הילדים

גלעד גרוסמן

10.1.2010 / 13:22

קצין מודיעין לשעבר מואשם כי ביצע מעשים מגונים בילדים ובפעוטות בני שנתיים במשך שמונה שנים, לפני גיוסו לצה"ל. "הוא ביצע בהם מין אוראלי בעת שישנו"

טל אנגלנדר

צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אילן שניג

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) לבית משפט השלום ברמלה נגד ר', קצין לשעבר בן 24 בדרגת סגן ששירת ביחידת 8200 של חיל המודיעין. הצעיר מואשם בביצוע מעשים מגונים בשורה של ילדים ופעוטות בני שנתיים עד 12 במשך תקופה של 8 שנים טרם גיוסו לצה"ל. בחודש האחרון שהה הקצין לשעבר במעצר בית אצל קרוביו, הרחק מעיר מגוריו בה בוצעו לכאורה המעשים.

בכתב האישום כנגד הקצין נכתב: "בהזדמנויות רבות מאוד נהג הנאשם לבצע בילדים מבין אלה עליהם שמר, בעת שישנו, מעשים מגונים - בכך שהפשיל את בגדיהם, נגע באיברי מינם וביצע בהם מין אוראלי".

בין קורבנותיו של הקצין נמנים, בין היתר, ילדה כבת שנתיים, זוג אחים תאומים כבני תשע, ילד כבן ארבע וכן כמה מקרובי משפחתו של הצעיר. שתיים מבנות דודותיו התלוננו כי כאשר היו בנות 4 ו-5 ושהו במיטת ההורים של אחת מהן, הגיע ר' וליטף את ישבנן. אחת מהן התלוננה גם, כי ביצע בה מעשים מגונים שהה ששהו בחופשה משפחתית משותפת בבית מלון באילת. בת דודה אחרת של הנאשם, כבת 14, התלוננה כי נגע בחזה שלה ללא רשותה.

הצעיר נעצר בתחילת חודש דצמבר, לאחר שהתוודה על המעשים בפני חבר ליחידה אשר עדכן את סגל הפיקוד שהעביר את הדיווח באופן מיידי לידי משטרת ישראל. לדברי המשטרה, בחקירתו הודה החשוד בביצוע עשרות מעשים מגונים, בקורבנות רבים ולאורך תקופה ממושכת. לפי החשד, הוא החל במעשיו מכיתה ח' וביצע אותם במשך שמונה שנים עד שהגיע לגיל 20 כשלמד כסטודנט במסגרת קדם צבאית. מרבית העבירות בוצעו בהיות החשוד קטין, במהלך לימודיו בתיכון.

במשטרה הוסיפו כי מרבית העבירות בוצעו בשעות הלילה, שעה שקורבנותיו ישנו. מהחקירה עולה, כי החשוד נגע בגופם של הילדים, ביצע בהם מין אורלי וחיכך את איברו באיברי מינם ובישבנם. במקרים אחרים עולה מן החקירה כי החשוד הגיע לסיפוק מיני שעה שהחליף לפעוטות חיתולים.

עדכון ראשון: 10:41

  • עוד באותו נושא:
  • פתולוגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully