וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שני פלסטינים נהרגו בפיצוץ ברצועה

ניר יהב ויהושע בריינר

10.1.2010 / 9:09

לדברי הפלסטינים, השניים נהרגו מאש צה"ל בצפון רצות עזה, ככל הנראה בעת שהיו בדרכם לשיגור רקטות לעבר ישראל. צה"ל: לא בוצעה תקיפה באזור

שני פלסטינים נהרגו בצפון רצועת עזה, ככל הנראה כאשר היו בדרכם לשיגור רקטות קסאם לעבר ישראל. לדברי מקורות רפואיים פלסטיניים, השניים נהרגו מאש טנקים של צה"ל, בסמוך למקום שבו שכנה התנחלות דוגית בצפון הרצועה. עם זאת, מצה"ל נמסר כי לא בוצעה תקיפה באזור.

בתקיפות חיל האוויר, שהיו ברצועת עזה בין הימים חמישי לשישי, נהרגו שלושה בני אדם ושניים נפצעו. השלושה - אחד מהם נער בן 15 - נהרגו בתקיפה ישראלית על מנהרה מדרום-מזרח למעבר רפיח שבדרום רצועת עזה. לפי הדיווחים, המטוסים תקפו מטה ביטחוני בשכונת א-זייתון בעיר עזה. בנוסף, בוצעו שתי תקיפות בסמוך לבית הספר אל-מערי באזור קרארה שליד חאן יונס בדרום רצועת עזה. כמו כן, דווח על תקיפה בצפון רצועת עזה וכן בסמוך למחנה הפליטים נוסייראת שבמרכז הרצועה.

במהלך סוף השבוע התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא נמסר על נפגעים או על נזק. ביום חמישי ירו פלסטינים טיל נ"ט אל עבר כוח צה"ל שסייר על גדר המערכת בצפון רצועת עזה, סמוך ליישוב כפר עזה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק באירוע. הכוח השיב באש לעבר מקור הירי אך לא זיהה פגיעה.

ביום חמישי גם ירו הפלסטינים תשע פצצות מרגמה לעבר שטח ישראל. שלוש מהפצצות נפלו באזור מסוף כרם שלום, והאחרות נפלו בשטחים פתוחים. בעקבות מטח הפצצות, הוחלט לסגור את מסוף כרם שלום להעברת סחורות. חטיבות סלאח א-דין - הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית - נטלו אחריות לירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully