וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא לשעבר קצב מעיד לראשונה במשפטו

גלעד גרוסמן

10.1.2010 / 8:31

משפטו של הנשיא לשעבר, הנאשם באונס ובביצוע מעשים מגונים, התחדש הבוקר, ועל דוכן העדים התייצב משה קצב כדי למסור את גרסתו. מקורביו: "הוא נחוש להוכיח את חפותו"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

לאחר שנשא שני נאומים, אותם הקדיש לתקיפת התקשורת ולהשתלחות בפרקליטות ובמשטרה, עלה הבוקר (ראשון) הנשיא לשעבר משה קצב על דוכן העדים ויציג את גרסתו המלאה לאישומים נגדו. קצב הגיע לבית המשפט ונכנס לאולם מבלי למסור הצהרה לעיתונאים.

לאחר כחודש של הפוגה, התחדש היום משפטו של קצב, הנאשם באונס, ביצוע מעשה מגונה והטרדה מינית. שלב הגנה נפתח בעדותו של הנשיא לשעבר, שבתחילה משיב לשאלות שמציגים בפניו פרקליטיו, עורכי הדין אביגדור פלדמן, ציון אמיר ואבי לביא.

לאחר מכן ישיב לשאלות שיציגו התובעים במשפט, עורכי הדין רונית עמיאל ונסים מירום. בפתיחת המשפט כפר קצב בכל האישומים נגדו. בסביבתו אמרו הערב כי הוא איתן בדעתו למסור את גרסתו ולהוכיח את חפותו.

קצב נאשם שאנס את א' ממשרד התיירות בשני מקרים בעת שכיהן כשר התיירות בסוף שנות ה-90' וביצע בה מעשה מגונה. בנוסף, הוא נאשם בהטרדתן של ה' ול' מבית הנשיא. לטענת הפרקליטות, הוא נהג "לנצל את רום משרותיו הציבוריות ואת המעמד שלו כשר וכנשיא המדינה, על מנת לתקוף ולהטריד מינית את הכפופות לו, אותן בחר בשימת לב". שלוש המתלוננות שמוזכרות בכתב האישום העידו בחלקו הראשון של המשפט. בנוסף, העידו ארבע מתלוננות שלא נכללו בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully