וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטח שירה בחברו בקריית חיים חשוד ברצח

קובי מנדל

9.1.2010 / 20:39

איליה ארטמייב, המאבטח שירה בחברו החייל ויקטור שברדין, טען כי ירה בו בשוגג במהלך "משחק שליפות" אך למרות זאת מייחסת לו המשטרה עברת רצח. מעצרו הוארך בשישה ימים

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכת וידאו: עידן גוראל)

בית משפט השלום בחיפה האריך אמש (שבת) בשישה ימים את מעצרו של איליה ארטמייב, בן 23, המאבטח שעל פי החשד הרג את חברו בירייה מאקדחו. המשטרה מייחסת לו עברת רצח. שברדין יובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בחיפה ביום חמישי, מאחר והמשפחה מבקשת להמתין לאימו שעתידה להגיע מרוסיה.

פרקליטו של ארטמייב, יוני דנון, אמר לאחר הדיון כי "לא מדובר על אדם שרצח בקור רוח, מדובר ברשלנות לכל היותר בלי כוונה חלילה להרוג. מדובר בטרגדיה. הכול כרגע נמצא בחקירה והפרטים יתבררו בהמשך, אך כפי שזה נראה כרגע לא מדובר ברצח".

ארטמייב טען כי משחק בנשק הוא זה שהוביל לפליטת הכדור שהרגה את חברו, החייל ויקטור שברדין בן ה-24. בעת שיחזור המעשה סיפר החשוד כי השניים שיחקו "משחק שליפות" כשארטמייב מחזיק באקדח אותו הוא נושא ברישיון כעובד חברת אבטחה, ואילו חברו אוחז ברובה מסוג M-16. החשוד סיפר כי בשלב מסוים ירה ירייה אחת בלי שזכר אם קודם לכן פרק את המחסנית.

לאחר המעשה הוא הותיר את האקדח בדירה, נמלט ומיד הזעיק את כוחות המשטרה ומגן דוד אדום. ארטמייב נלכד לאחר שעה קלה על ידי כוחות המשטרה שערכו אחריו סריקות באזור והסתייעו במוקדנית מד"א שהצליחה להבין ממנו היכן הוא ממוקם.

חברתו של החייל, יוליה גודימוב, 21, אמרה בשיחה עם וואלה! חדשות כי הם הכירו לפני ארבע שנים באולפן ללימוד עברית בשדרות. שם גם פגש החייל את המאבטח. לשניים שתי בנות והם ציפו לבת נוספת, שכן גודימוב נמצאת בחודש השישי להריונה. "אני לא יודעת מה יהיה איתי עכשיו, אני לא עובדת ועכשיו אגדל לבד שלושה ילדים", סיכמה גודימוב בעצב.

היא סיפרה ששלשום אמר לה החייל שהוא נוסע לבלות עם חברו המאבטח, ולקח עמו את נשקו האישי. היא אינה יודעת מה קרה בדירה, אבל לדבריה, "בין חברה למאבטח היו סכסוכים, אבל אלו סכסוכים בין חברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully