וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ההרוג מאש חברו: "היו להם ריבים"

קובי מנדל

9.1.2010 / 18:05

חברתו של ויקטור שברדין, 22, החייל שנהרג מנשק חברו המאבטח, אמרה ש"לשניים היו סכסוכים חבריים". השניים ציפו לבת שלישית. המאבטח: "שתינו ושיחקנו עם הנשק"

החייל ויקטור שברדין, בן 22 מקרית מוצקין, הוא ההרוג שנורה על ידי חברו המאבטח הלילה (שבת) בדירת המאבטח בקרית חיים. הוא הותיר אחריו אישה בחודש השישי להריונה ושתי בנות. המשטרה תבקש הערב להאריך את מעצרו של המאבטח.

רצח בקריות. ג'יני
"עכשיו אגדל לבד שלושה ילדים", גודימוב ובנותיה/ג'יני

חברתו של החייל, יוליה גודימוב, 21, אמרה בשיחה עם וואלה! חדשות כי הם הכירו לפני ארבע שנים באולפן ללימוד עברית בשדרות. שם גם פגש החייל את המאבטח. לשניים שתי בנות והם ציפו לבת נוספת, שכן גודימוב נמצאת בחודש השישי להריונה. "אני לא יודעת מה יהיה איתי עכשיו, אני לא עובדת ועכשיו אגדל לבד שלושה ילדים", סיכמה גודימוב בעצב.

היא סיפרה שאתמול אמר לה החייל שהוא נוסע לבלות עם חברו המאבטח, ולקח עמו את נשקו האישי. היא אינה יודעת מה קרה בדירה, אבל לדבריה, "בין חברה למאבטח היו סכסוכים, אבל אלו סכסוכים בין חברים".

המאבטח טוען כי משחק בנשק הוא זה שהוביל לפליטת הכדור שהרגה את חברו, חייל בודד בן 24. בעת שיחזור המעשה סיפר החשוד כי השניים שיחקו "משחק שליפות" כשהמאבטח בן ה-23 מחזיק באקדח אותו הוא נושא ברישיון כעובד חברת אבטחה, ואילו חברו אוחז ברובה מסוג M-16.

החשוד סיפר כי בשלב מסוים ירה ירייה אחת בלי שזכר אם קודם לכן פרק את המחסנית. לאחר המעשה הוא הותיר את האקדח בדירה, נמלט ומיד הזעיק את כוחות המשטרה ומגן דוד אדום.

החשוד נלכד לאחר שעה קלה על ידי כוחות המשטרה שערכו אחריו סריקות באזור והסתייעו במוקדנית מד"א שהצליחה להבין ממנו היכן הוא ממוקם.

עוד סיפר החשוד, כי החייל היה חברו הטוב והשניים נהגו להיפגש לעיתים תכופות. אמש הם קנו משקאות חריפים וביקשו לבלות יחדיו בדירתו של המאבטח. "הוא שיתף פעולה אך היה נסער והיה לו קשה למסור עדות ולשחזר את האירוע", סיפר סגן ניצב מיכאל שפשק, מפקד היחידה המרכזית של משטרת מרחב חוף, לוואלה! חדשות.

עדכון ראשון: 10:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully