וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי נמשך: 2 קסאמים ורקטה נורו מעזה

רמי שני

8.1.2010 / 1:23

למרות תקיפות חיל האוויר ברצועה בלילה ממשיך הירי מרצועת עזה. שתי רקטות קסאם נפלו בשטחים פתוחים במועצה האיזורית שער הנגב.רקטה נוספת התפוצצה במועצה האיזורית אשכול

רקטה התפוצצה הלילה (שבת) בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא נמסר על נפגעים או על נזק. כמו כן אזעקת צבע אדום לא הופעלה ביישובים הסמוכים.

אמש נפלו שתי רקטות קסאם בשטחים פתוחים במועצה האיזורית שער הנגב. לא נמסר על נפגעים או על נזק. כוחות הביטחון פתחו בסריקות על מנת לאתר את מקום הנפילות. אזעקת צבע אדום הופעלה ביישובים הסמוכים.

הבוקר דיווחו הפלסטינים כי בתקיפות חיל האוויר הלילה על רצועת עזה נהרגו שלושה בני אדם ושניים נפצעו. השלושה - אחד מהם נער בן 15 - נהרגו בתקיפה ישראלית על מנהרה מדרום-מזרח למעבר רפיח שבדרום רצועת עזה. באותה תקיפה נפצעו שני פלסטינים.

מטוסי חיל האוויר ביצעו שלוש תקיפות במספר יעדים ברחבי רצועת עזה. על פי הדיווחים, המטוסים תקפו מטה ביטחוני בשכונת א-זייתון בעיר עזה. בנוסף בוצעו שתי תקיפות בסמוך לבית הספר אל-מערי באזור קרארה שליד חאן יונס בדרום רצועת עזה. כמו כן, דווח על תקיפה בצפון רצועת עזה וכן בסמוך למחנה הפליטים נוסייראת שבמרכז הרצועה.

תקיפת חיל האוויר היוותה תגובה לירי הרב שבוצע אתמול מרצועת עזה בשעות הערב התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא נמסר על נפגעים או על נזק. התרעת 'צבע אדום' נשמעה ביישובים הסמוכים למקום הנפילה. גם תשע פצצות מרגמה. נורו אמש לעבר ישראל. שלוש פצצות התפוצצו בשטח פתוח באזור גדר המערכת, מערבית ליישוב כפר עזה, שלוש נפלו באזור מסוף כרם שלום ושלוש האחרות נפלו בשטחים פתוחים. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא דווח על נזק.

עדכון ראשון: 21:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully