וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אבו מאזן ייפגש תוך ימים עם משעל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

8.1.2010 / 20:15

לדברי מקורות באש"ף ייפגש יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן עם ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל בימים הקרובים. אבו מאזן יוועד גם עם בשאר אסד

האם צפויה בקרוב פריצת דרך בניסיונות לגבש פיוס פנים-פלסטיני בין חמאס לפתח? מקורות בכירים באש"ף מסרו הערב (שישי) לעיתון היוצא לאור באיחוד האמירויות כי בימים הקרובים צפוי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן להיפגש עם ראש הלשכה המדינית של חמאס, במהלך ביקורו של אבו מאזן בדמשק. "הפגישה בין השתיים חשובה מאד למאמצי הפיוס בין הארגונים", מסרו.

לדברי המקורות, תוך ימים ספורים צפוי אבו מאזן לבקר בדמשק ולהיפגש עם נשיא סוריה בשאר אסד. לטענתם, סוריה הצליחה לארגן פגישה בין אבו מאזן לבין משעל ומנהיגים נוספים של פלגים פלסטינים הנמצאים בדמשק. על פי המקורות, למרות שהפגישה שתיערך בדמשק, החתימה על הסכם הפיוס בין חמאס לפתח תיערך בקהיר, כפי שנקבע.

אתמול נועד שר החוץ הסורי וואליד מועלם בדמשק עם משלחת חמאס בראשות חאלד משעל ודן עימם בכל ההתפתחויות האחרונות בזירה הפלסטינית ובמאמצים לקדם הסכם פיוס בין פתח לחמאס. מקורות בחמאס מסרו לעיתון כי משעל עדכן את מועלם בתוצאות ביקוריו במספר מדינות ערביות ואסלאמיות כגון תימן, אירן, בחריין וערב הסעודית. מועלם, מנגד, עדכן את משעל בפגישתו השבוע עם שר החוץ הסעודי, סעוד אל-פייסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully