וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': ג'ת כבשה מחדש את הפסגה

ניצחה 0:1 את קרית אתא משער של סלים בתוספת הזמן, ומוליכה בצפון. דרום: הרצליה הביסה את כפ"ס, חדרה ניצחה את כפר שלם

המחזור ה-14 בליגה א' יצא לדרך ביום שישי ונמשך ביום שבת. במחוז דרום, הפועל הרצליה, שכבשה את המקום הראשון בשבוע שעבר, ממשיכה להוליך את הליגה, כשהפעם היא הביסה את בית"ר כפר סבא בחוץ 0:3. יריבתה לצמרת, השקמה/רמת חן, ניצחה גם (0:1 בחוץ על מכבי כפר יונה), והיא במרחק של שלוש נקודות ממנה. הפועל נחלת יהודה הביסה (1:5) את מכבי קרית גת בחוץ.

ביום שני הושלם המחזור כאשר הפועל חדרה ניצחה 0:2 את הפועל כפר שלם ועלתה למקום השני במרחק של שתי נקודות מהרצליה.

בית"ר כפר סבא - הפועל הרצליה 3:0

האורחים מהשרון התקשו ולא הצליחו לכבוש במחצית הראשונה, אבל פתחו את השנייה עם כיבוש כבר אחרי חמש דקות, משער של עוז אחדות. בן שטיינברג הרשית את השני (77), ויניב לביא (90) סגר את הסיפור. הרצליה עם 30 נקודות ומתבססת בראש.

מכבי כפר יונה - השקמה/רמת חן 1:0

האורחים הסתפקו בשער אחד, שלוש דקות מפתיחתה של המחצית השנייה כדי להשיג עוד שלוש נקודות חשובות במאבק הצמרת שלהם. שחר משה כבש את שער הניצחון. השקמה/רמת חן במקום השני, לפחות באופן זמני, עם 27 נקודות, שלוש פחות מהרצליה.

מכבי יבנה - מבשרת ציון 0:3

יבנה, שחיפשה לשמור על המומנטום החיובי, פגשה יריבה עם רצון דומה, אך בדקה ה-25 היו אלה המקומיים שעלו ליתרון משער של אורי קרגולה. חמש דקות מאוחר יותר הוחלף קרגולה שנפצע. בדקה ב-37 הגביה שי מור יוסף כדור מעל שוער מבשרת עלא עווד, שניצב על קו השער הדף את הכדור בידו והורחק. את הפנדל בעט מור יוסף עצמו פנימה. שי מור יוסף הוסיף את השלישי ליבנה בדקה ה-83.

מכבי קרית גת - הפועל נחלת יהודה 5:1

הצגת כדורגל של האורחים עם חמישייה עשתה להם יופי של סיפתח לשבת. כבר אחרי שבע דקות הרשית קובי אבדייב את הראשון. היתרון החזיק מעמד רק שתי דקות, כשבדקה התשיעית איזן קובי ועקנין. אבי דבאח החזיר את היתרון לנחלת יהודה (57), הובגן פלקה (62) ציון עזרא (89, פנדל) ושוב אבדייב (92) קבעו 1:5 ענק לנחלת שהגיעה לנחלה, לפחות בסוף השבוע הנוכחי.

מכבי נתיבות - מכבי קריית מלאכי 1:3

לאחר ההפתעה הגדולה בגביע שניפקה הקבוצה של אהוד כחילה, המשיכה נתיבות את המומנטום והשיגה שלוש נקודות קלות בבית. אורן פחימה נתן משחק ענק עם שלושער. הראשון הגיע בדקה ה-18, כאשר הכדור שבעט ושפגע במשקוף, נחת ספק על קו השער. אלי גבאי רק צימק ל-3:1 בדקה ה-60.

בני טייבה - מכבי עמישב פתח תקוה 1:1

גיא בוגנים הוא איש המשחק, כאשר הוא היה זה שהעלה את טייבה ליתרון בדקה ה-36, אלא שכעבור שתי דקות בלבד הוא "כיפר" על כך עם שער עצמי וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל ערד - צפרירים חולון 0:0

הפועל חדרה - הפועל כפר שלם 0:2

עם המאמן החדש שייע פייגנבוים, שהחליף את צחי תייר על הקווים, ושחקני הרכש החדשים - יובל בלאיש, אילן צרפתי ושלומי טולדו, השיגה חדרה ניצחון ראשון לאחר שלושה הפסדים רצופים בליגה והדחה מן הגביע, 0:2 על כפר שלם. שי אבוקסיס (23) ועידן דוד (76) כבשו וחדרה במקום השני, שתי נקודות מהרצליה.

מחוז צפון

שבוע לאחר שמ.ס. כרמיאל צפת ניצחה את המוליכה ערב המחזור הקודם, עירוני ג'ת, (0:1) והורידה אותה מפסגת הליגה, סיימה הקבוצה את משחקה נגד המוליכה החדשה, עירוני אום אל פאחם, בתיקו ללא שערים. עירוני ג'ת ניצלה זאת טיפסה חזרה למקום הראשון, אחרי ניצחון 0:1 בבית על קרית אתא.

מכבי עירוני ג'ת - עירוני קרית אתא 0:1

לאחר מחצית ראשונה מאופסת ומחצית שנייה ללא שערים, היה נדמה כי שתי הקבוצות תחלקנה את הנקודות ביניהן, אך שער נגיחה דרמטי של עלי סלים בדקה ה-93 העניק לג'ת את שלוש הנקודות, והחזיר אותה לראשות טבלת הצפון.

אסי גלבוע - צור שלום 0:1

שער בדקה ה-43 של אחמד אבו סיאם השאיר את שלוש הנקודות בבית. ג'ון גרגורי, מאמן מכבי אחי נצרת, הגיע לצפות במשחק.

הפועל בני טמרה - עירוני טבריה 5:2

עירוני טבריה הביסה את הפועל בני טמרה בחוץ בתוצאה 2:5. טבריה פתחה מצוין וכבר בדקה ה-3 עלתה ל-0:1 משער של אבי עמר, והיתרון החזיק עד להפסקה. במחצית השנייה טבריה שטפה את המגרש. בדקה ה-48 הכפיל מאהרן ג'ברין את יתרון האורחים, לירון אלימלך כבש את השלישי של טבריה בדקה ה-71, וכעבור שלוש דקות השלים צמד וקבע 0:4. לקראת הסיום חזרה טמרה למשחק כשעבד מורג'אן צימק ל-4:1 בדקה ה-88. כעבור דקה נפסק פנדל לזכות טמרה, ורפעת דיאב צימק ל-4:2. בתוספת הזמן נראה היה כאילו טמרה חוזרת למשחק כששוער טבריה, דודי גיל הכשיל את עלי עראקי ברחבה אולם גיל תיקן את טעותו כשעצר את הפנדל של שאדי חמודה. טבריה יצאה למתפרצת בסיומה נגע שחקן של טמרה בכדור בידו ברחבה ואת הפנדל מהצד השני ניצל מוטי בן חמו כדי לסגור עניין.

תוצאות נוספות:

עירוני טירת הכרמל - מכבי טמרה 0:3

הפועל עפולה - מכבי אום אל פאחם 1:4

הפועל כפר קנא - בני ג'דידה 0:2
נאסים ארמלי (85), נאסים טאהר (90).

מכבי כפר קרע - מכבי כפר קנא 1:0
עימאד וואדני (89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully