וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר למעצר בית החשוד בפוליגמיה ובהזנחה

איילה חננאל

8.1.2010 / 9:27

שוחרר למעצר בית הגבר בן ה-55 מירושלים החשוד שהיה נשוי לחמש נשים, הזניח את ילדיו ואף התעלל מינית באחת מבנותיו החורגות. עורך דינו: "יוכח כי החשדות למעשה מגונה הן קשקוש"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: דורון שטיין)

בית המשפט השלום בירושלים שיחרר היום בצהרים (שישי) למעצר בית את הגבר החשוד במעשה מגונה בביתו החורגת, פוליגמיה והזנחת ילדיו, וזאת בניגוד לבקשת המשטרה להותירו במעצר. בעקבות החלטת בית המשפט ביקשה המשטרה את עיכוב ביצוע ההחלטה עד ליום ראשון במטרה לאפשר לה להגיש ערעור על ההחלטה. הבקשה התקבלה ולכן שחרורו למעצר בית נדחה.

עורך דינו של החשוד, מנחם בלום, דחה בתום הארכת המעצר את החשדות המפונים כלפי האיש. "הוא בעל כריזמה מספקת כדי לגרום לנשים לרצות להיות איתו, אבל בין זה לבין לעבור על החוק עדיין המרחק רב. כל הדברים שמייחסים לו הם לדעתי בגדר המותר", אמר. "מאשימים אותו בפוליגמיה כיוון שמדובר ביותר משני נשים. הוא לא נישא להן. הדבר דומה לאדם נשוי שיש לו עוד ארבע חברות. לגבי ההדלפה על האונס במשפחה – זה קשקוש מוחלט וזה יוכח בבית המשפט".

המשטרה עצרה אתמול את החשוד, יהודי תושב ירושלים בן 55, בחשד שהיה נשוי בו זמנית לחמש נשים שונות. הגבר חשוד כי נהג להזניח את ילדיו הביולוגיים ואת ילדיו החורגים. בנוסף, הגבר חשוד כי ביצע מעשים מגונים בכמה הזדמנויות באחת מבנותיו החורגות, בת 16.

חוקרי מרחב ציון במשטרה עצרו את האיש לאחר חקירה סמויה שנפתחה בעקבות תלונה שהגישו נגדו רשויות הרווחה בעיר. החשוד הסתתר מהמשטרה והרשויות במשך תקופה ארוכה, עד למעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully