וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: עלייה קלה במכירות בחודש דצמבר

סוכנויות הידיעות

7.1.2010 / 18:05

המוני קונים שהסתערו על החנויות ברגע האחרון לקראת חג המולד הביאו לעלייה קלה במכירותיהן של הקמעונאיות הגדולות בדצמבר, ועודדו כמה מהן להעלות את תחזיות הרווח לרבעון הרביעי

המוני קונים שהסתערו על החנויות בארה"ב ברגע האחרון לקראת חג המולד הביאו לעלייה קלה במכירותיהן של הקמעונאיות הגדולות בארה"ב בחודש דצמבר, ועודדו כמה מהן להעלות את תחזיות הרווח לרבעון הרביעי.

"עונת החגים היתה סבירה, אולם לא קרה בה שום דבר מרגש. מה שהציל אותה היה זינוק של הרגע האחרון במכירות", אמר קן פרקינס, נשיא חברת המחקר ריטיילמטריקס. "סנטה לא הביא איתו פחם, אבל הוא גם לא הביא קוויאר", הוסיף.

לפי נתוני תומסון רויטרס, מרבית הקמעוניות הגדולות הכו את התחזיות. קוסטקו דיווחה על עלייה של 9% במכירותיה, מעל לתחזיות של אנליסטים מתומסון רויטרס, שצפו עלייה של 7.9%. סירס דיווחה על עלייה של 0.4% במכירות בחנויות הפתוחות יותר משנה. הרשת המוזלת קיימארט, השייכת לסירס, רשמה עלייה של 5.3% במכירות בדצמבר.

מכירותיה של רשת בתי הכלבו מייסי'ס עלו ב-1% בדצמבר, מעבר לתחזיות אנליסטים, שצפו עלייה של 0.8%. בעקבות התוצאות הטובות מהצפוי, העלתה מייסי'ס את תחזית הרווח שלה לרבעון הרביעי לטווח של בין 1.14 ל-1.18 דולר למניה, לעומת תחזית קודמת לרווח של בין 1 ל-1.05 דולר למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully