וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הבעל לא רצה להתגרש והותקף

גלעד גרוסמן

7.1.2010 / 16:15

לפי כתב האישום האישה הכירה את בעלה בשידוך שלא היתה מרוצה ממנו. היא החליטה לנקום בו וארגנה את תקיפתו בידי 3 אנשים שארבו לגבר והיכו ודקרו אותו בכל חלקי גופו

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד תושבת העיר בת 23, הנאשמת בעבירות של קשירת קשר לפשע וחבלה בכוונה מחמירה, לאחר שארגנה את תקיפת בעלה מכיוון שלא הסכים להתגרש ממנה.

על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד בסאם קנדלפת מפרקליטות מחוז הצפון, בני הזוג התחתנו לפני כחצי שנה באמצעות שידוך, שנעשה למורת רוחה של הנאשמת. יחסיהם של השניים עלו במהירות על שרטון, אולם הוריה לא הסכימו שתתגרש מבעלה וגם הוא עצמו סירב לגירושין.

בכתב האישום נטען שהאישה החליטה "להיפטר" מבעלה כדי להביא לסופם של הנישואין. היא יצרה קשר עם אדם בשם מוראד חמדאן, והשניים סיכמו שהוא "ירביץ למתלונן שילך לבית חולים ושילמד לקח". בנוסף, מכיוון שהנאשמת סיפרה לחמדאן שבעלה מקיים עמה יחסי מין "גם כשהיא לא רוצה", הוא סיכם עמה שיפגע גם באשכיו.

לפי כשבוע וחצי הכניסה הנאשמת לביתה את חמדאן ושני אנשים נוספים שזהותם אינה ידועה, והשלושה המתינו לגבר בקומה השנייה של הבית עד שיחזור מעבודתו, כשהם מצוידים בסכינים ובאקדח.

הבעל התקשר לאשתו כשיצא מהמשרד בו הוא עובד וסיפר לה שהוא בדרך הביתה, וזו סיפרה לו שהיא עומדת להיכנס למקלחת. כשהגיע הגבר לבית שמע את המים זורמים במקלחת. הוא נכנס לחדר סמוך ואז התנפלו עליו שלושת הגברים שארבו לו והיכו אותו בכל חלקי גופו. הם הפשיטו אותו וחתכו אותו בסכין באזור איבר מינו. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לבעל חבלות וחתכים בפנים, בגב, בבטן, בידיים ובשק האשכים.

באותו זמן יצאה האישה מהבית וניגשה לתחנת המשטרה בנצרת, שם מסרה תלונה כוזבת לפיה שלושה אלמונים התפרצו לביתה ובאיומי אקדח הכניסו אותה לחדר המקלחת ולאחר מכן תקפו את בעלה. לאחר מכן זרקה את מכשיר הטלפון הנייד שלה לתוך פח אשפה בחדר השירותים בתחנה כדי להעלים ראיות.

מוראד חמדאן נאשם גם הוא בקשירת קשר ובחבלה חמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully