וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום

עידית טוויל

7.1.2010 / 14:37

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את השבוע בכיף! גם השבוע שלל אפשרויות להתנדבות מהנה ברחבי הארץ. אתם רק צריכים לבחור מתי ואיפה

10.1: פעילות העשרה ללוקים בפיגור שכלי

דיירי מעון נווה צדק לוקים בפיגור שכלי ברמות שונות ומידי יום משתתפים בחוגים והפעלות המותאמות לצורכיהם, בניהם : חוגי מוסיקה, תנועה, בישול, אמנות, מחשבים, יוגה ועוד. אתם מוזמנים להעביר לדיירים פעילות מהנה ומעשירה או לסייע למדריכים בהעברת אחד מהחוגים הקיימים.

11.1: צביעת מרכז הספורט של אלי"ן

עזרו בצביעת מרכז הספורט לבעלי מוגבלויות פיזיות של אלי"ן בקריית חיים. המרכז מיועד לילדים הסובלים מנכות פיזית מוטורית וממחלות שריר ועצב שונות. במרכז הם מבלים ומשתתפים במשחקי ספורט שונים ומהנים. המרכז זקוק לחידוש, תוכלו לשפר בקלות את חזות המקום ולשמח מאוד את הילדים.

11.1: טיפול בבעלי חיים

אל המכלאה של צער בעלי חיים בעטרות תוכלו להגיע בזמנכם הפנוי ולעזור בהאכלת וניקיון החיות, בהסעות למרפאה ובאימוץ בעלי החיים המקסימים. כל עזרה מצדכם תשפר מאוד את מצבם של בעלי החיים.

12.1: סיוע בעבודות גינה לבעלי ליקויי שמיעה

הצטרפו לעבודות גינון מהנות עם ילדים ובני נוער בעלי לקויי שמיעה במרכז "שמע" בחיפה. הוציאו עשבים שוטים, רעננו את האדמה שתלו שתילים והקימו גינה יפיפייה וגן ירק ממנו ייהנו הילדים במרכז.

13.1: בואו לטייל עם קשישים ברעננה

עמותת "חיים בדרך ארץ" והעמותה למען הקשיש ברעננה מזמינות אתכם לחוויה מהנה וחשובה: טיול בפארק עם קשיש. בואו לפגוש קשיש בביתו ולוו אותו בטיול קצר בפארק. תיהנו ביחד איתו מהאוויר הצח, משיחה טובה ומההליכה הנעימה.

13.1 : סדנאות ללוקים בפיגור שכלי

בבית עמית בעפולה תוכלו להעביר זמן איכות עם חניכים הלוקים בפיגור שכלי. במרכז המופעל ע"י עמותת אקי"ם מועברות לחניכים מגוון סדנאות יצירה, מוסיקה, תיאטרון ועוד במהלך שעות הבוקר ובמהלך שעות הצהריים. בחרו את הזמן המתאים לכם לבילוי עם החניכים ותיהנו מכל רגע.

14.1 : חלוקת מזון לנזקקים

עמותת לתת זקוקה למתנדבים בעלי כלי רכב שיעזרו בחלוקת ארוחות חמות למשפחות נזקקות. הצטרפו לעמותה ותנו יד למאות המשפחות השרויות במצב קשה כדי שגם הם ייהנו מארוחה חמה וטעימה כבר השבוע.

עמותות וארגונים המעוניינים לפרסם פעילויות במדור זה מוזמנים לפנות למיכל בטלפון 052.8345317

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully