וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים סודמי: שוטרים היכו והשפילו אותנו

רמי שני

7.1.2010 / 13:44

פרקליט האחים התאומים, החשודים ברצח הילד לאון קלנטרוב, טוען כי שוטרים וסוהרים היכו את השניים במהלך מעצרם. תלונה בנושא הועברה למח"ש. ביהמ"ש האריך את מעצר התאומים והורה לשלוח אותם לבדיקה פסיכיאטרית

אמיל טבוסוב

(צילום: אמיל טבסו, עריכת וידאו: דורון שטיין)

עורך הדין ירון פורר, פרקליטם של האחים התאומים נאור ואדיר סודמי החשודים ברצח הילד לאון קלנטרוב ביישוב בני עי"ש, אמר היום (חמישי) בדיון בהארכת מעצרם של מרשיו בבית משפט השלום בקרית גת, כי השניים הוכו והושפלו על ידי שוטרים וסוהרים במהלך המעצר. פורר אף ציין כי פנה במכתב תלונה למחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים, שבו נאמר כי על גופם של שני האחים נמצאו סימני חבלה.

בתוך כך, בית המשפט החליט להאריך את מעצרם של נאור ואדיר סודמי בשמונה ימים. השופט ישראל אקסלרד ציין בהחלטתו להאריך את המעצר המעצר כי "אין לי ספק שיש ראיות שמחזקות באופן משמעותי את גרסת המשטרה כי השניים ביצעו את עבירת הרצח. יש עבירות שמקיימות חשד סביר, ודי בכך כדי להורות על המשך המעצר, ומדובר בראיות של ממש". עם זאת, השופט הורה לשלוח את האחים סודמי להתסכלות פסיכיאטרית. זאת בניגוד לעמדת המשטרה.

אמש ניסו אלמונים להצית את בית משפחת סודמי ביישוב בני עי"ש. האלמונים שפכו חומר דליק מסביב לבית והציתו את הגדר המקיפה אותו. אחד השכנים כיבה את השריפה באמצעות דלי מים, ולמקום הוזעקו גם צוותי כיבוי. לא דווח על נפגעים. בתחילת השבוע עזבו בני המשפחה את הבית, בעקבות היחס העוין שלו זכו מהתושבים.

מנתיחת גופתו של לאון קלנטרוב, שנרצח במהלך סוף השבוע שעבר בבני עי"ש, עולה כי הוא לא נאנס. מהנתיחה שנערכה במכון לרפואה משפטית באבו כביר עולה עוד, כי רוצחו של קלנטרוב חנק אותו למוות. לאחר הרצח, משטרת קריית מלאכי תגברה והרחיבה את הסיורים ליד בית משפחת התאומים החשודים, במטרה למנוע ניסיונות פגיעה בבית.

לפני מספר חודשים הוגשה במשטרת לכיש תלונה נגד שני האחים, לאחר ששכניהם התלוננו כי השניים חשפו בפני ילדים את איבר מינם. מהמשטרה נמסר כי תלונה זו נבדקת. השכנים בבניין שבו נמצאה גופת הילד, טוענים כי מזה זמן רב נמסרו תלונות בנוגע לשני החשודים ברצח. אייל צאלח, אחד השכנים אמר כי "כבר מזמן שמענו על כך ששני האחים 'התעסקו' עם ילדים במהלך החודשים האחרונים. בעקבות האירוע, אני מקווה שהמשטרה תטפל בהם שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully