וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אם ובנותיה מבוליביה הבריחו סמים

גלעד גרוסמן

7.1.2010 / 11:21

אם ושתי בנותיה, בגילאים 21 ו-22, מואשמות כי שימשו כבלדריות והעבירו קוקאין מבוליביה לישראל. כתב אישום הוגש גם נגד בני משפחה מת"א שקשרה איתן קשר להברחת הסם

עוז מרון

(צילום: עוז מירון. עריכת וידאו: דורון שטיין)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד אם ושתי בנותיה מבוליביה בגין סחר בסמים. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ענת בן-זאב מפרקליטות מחוז ת"א, האם בת ה-41 ושתי בנותיה, בנות 22 ו-21, קשרו קשר עם דוד וניב גמזו מתל אביב כדי לייבא קוקאין מבוליביה לישראל. השלוש שימשו כבלדריות והעבירו סמים מבוליביה לישראל וכסף מישראל לבוליביה. הן בלעו את הסמים שנארזו במארזים גליליים לבליעה וכך הבריחו לארץ כ-5 ק"ג קוקאין.

כתב אישום נוסף הוגש נגד בני משפחת גמזו, הנאשמים בכך שיצרו קשר עם סוחר סמים בוליביאני כדי לייבא קוקאין ארצה. לפי כתב האישום, עבור הסמים הם שילמו עשרות אלפי יורו, שניתנו לבלדריות. הפרקליטות מבקשת לעצור את המעורבים עד תום ההליכים הפליליים נגדם. "במשך חודשים ארוכים עסקו המשיבים בייבוא קילוגרמים של סם מסוכן מסוג קוקאין מבוליביה לישראל באמצעות רכבת אווירית של בלדרים", נכתב בבקשת המעצר.

על פי הבקשה, הבלדריות הבוליביאיניות הודו במעשים המיוחסים להן והפלילו את משפחת גמזו. המשטרה גם ביצעה האזנות סתר לאב ובנו ועקבה אחר הפגישות שהם קיימו. השניים נעצרו על ידי המשטרה כשבאו להיפגש עם הבלדריות, כשעליהן סכומי כסף גדולים שנועדו עבור רכישת הסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully