וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם בסדר

תיגל נשיא

8.1.2010 / 8:50

אבל זה לא אומר שתמיד צריך להקשיב להם. ת"נ בחרה לשבת דווקא בארנלדו האלמוני ולא התחרטה לשנייה

בכלל התכוונתי ללכת ל"אווטאר", כי כולם אומרים שצריך לראות אותו, שהעלילה צפויה ומשעממת, ששלוש שעות זה זמן יותר מדי ארוך ושכל עניין התלת ממד הזה עושה כאב ראש, אבל שחייבים, פשוט חייבים לראות אותו. אז הלכתי. מובן שיחד איתי נזכר גם כל עם ישראל שיש כזה דבר קולנוע גת, וכך מצאתי את עצמי תוהה בשאלה האם להידחס בין כל אותם כולם, שהקשיבו לכולם שאמרו להם ללכת לסרט, או שאולי לחכות שההיסטריה תירגע. אז החלטתי שכרגע אני יכולה לחכות עוד קצת עד שסוף סוף אהיה כמו כולם. לפחות בעניין הזה.

כשתקועים בחוסר מעש וכרטיס באמצע אבן גבירול אפשר להיות כמו כולם, וללכת לשתות קפה בלנדוור, או שאפשר לבחור דווקא בבית הקפה הקטנטן שניצב ממול לקולנוע. הפעם החלטתי להיות מיוחדת. סביר להניח שבשום הזדמנות אחרת לא הייתי מבחינה בארנלדו, ונראה שגם האנשים שאכלסו אותו מכירים את המקום רק כי הם עובדים בסביבה. לזכותו יאמר שהם בחרו לשבת דווקא בו ולא בשאר אלפי המקומות שבאזור, וכנראה יש לזה סיבה טובה.

כמו כל בתי הקפה, גם התפריט של ארנלדו כולל סלטים, ארוחות בוקר ופסטות, כי ככה כולם החליטו שתפריט של בית קפה צריך להראות. אני בכלל התכוונתי להזמין סלט, כי לכולם יש סטנדרטים די ברורים לאיך אשה צריכה להראות ומה היא צריכה לאכול כדי להראות ככה. כולם גם יודעים שסלטים בבתי קפה הם לאו דווקא דלי קלוריות, כי יש רטבים שמנוניים וגבינות דשנות ולרוב זה גם מגיע עם לחם חמים וחמאה בטמפרטורת החדר, אבל כולם אומרים שצריך לאכול סלט. אז התלבטתי אם ללכת בהתאם לחוקים של כולם, ולהזמין סלט שכמוהו יש בכל בתי הקפה, או שאולי דווקא להזמין את המנה המקורית ביותר שמצאתי בתפריט - אספינקה (30 שקל). המלצרית, שהיתה חביבה כמעט יותר מכל המלצריות שבהן אי פעם נתקלתי, האיצה בי ללכת בעקבות הלב ולא להיות כמו כולם. אז חשבתי שאם לא להיות כמו כולם יגרום לי לחייך כמוה, אולי באמת כדאי לי ללכת על זה.

ואכן, לא טעיתי. האספינקה המדוברת היא למעשה ביצת עין שמונחת על תרד ובצל מוקפצים, שמונחים על עיגולי גבינת עזים שמונחת על פוקצ'ה טרייה וחמה. וכמו שזה נשמע, כך זה גם היה - טעים מאוד. בצד היה גם סלט ירקות קטן שהגיע עם רוטב מתוק מדי. אני מניחה שככה הם חשבו שכולם מתבלים היום. האספרסו (8 שקלים) שהזמנתי בסוף היה לא טוב, ונראה לי שכולם יסכימו איתי. לפחות בעניין הזה.

ארנלדו הוא מקום די משונה. בניגוד לבית התה ההולנדי, למשל, שבו ביקרתי לפני מספר שבועות, אין לו את הביטחון העצמי שמאפשר להגיד שהוא לא כמו כולם, ושהוא גם לא מנסה לעמוד בתכתיבים. מצד שני, הוא לא כמו כולם - הוא לא מספיק יהיר, או ער באמת לטרנדים המתחלפים. עכשיו הוא רק צריך להבין שהוא גם לא חייב לנסות להיות כמו כולם, כי כולם אומרים שחייבים לראות את "אווטאר" ולאכול סלט. אני, מאידך, אדחק בכם לראות את "500 ימים עם סאמר" ולאכול אספינקה בארנלדו.

קפה ארנלדו. אביעד הרמן - עכבר העיר
אספינקה שווה במיוחד בקפה ארנלדו. לא יודעים מה זה?/אביעד הרמן - עכבר העיר

בקטנה

סקס אפיל: אם אתם באים לשם אחרי צפייה בסרט, וגם אז - תלוי בסרט
אנשים: מקומיים, או כאלו שלא מצאו כרטיסים בקולנוע גת
עיצוב: פונקציונלי
שירות: מצוין
הפוך קטן: 10 שקלים
ליד ההפוך: הרבה חיוכים מהצוות
גישה לנכים: כניסה יש שירותים אין
טיפ: יש גם אמפנדס
שורה תחתונה: לא כמו כולם

קפה ארנלדו. צייטלין 1. טל' 6911122. פתוח: א'-ה' 8:00-22:00, ו' 8:00-16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully