וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים ניסו להצית את בית משפחת סודמי

שי מכלוף

6.1.2010 / 21:14

אלמונים הציתו את הגדר המקיפה את הבית בו התגוררו התאומים החשודים ברצח לאון קלנטרוב בן ה-7, ביישוב בני עי"ש. בתחילת השבוע עזבה המשפחה את הבית, עקב יחס עוין מצד התושבים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: דורון שטיין)

אלמונים ניסו להצית הערב (רביעי) את בית משפחת סודמי ביישוב בני עי"ש, בו התגוררו התאומים נאור ואדיר סודמי, שלפי החשד רצחו את לאון קלנטרוב בן ה-7. האלמונים שפכו חומר דליק מסביב לבית והציתו את הגדר המקיפה אותו. אחד השכנים כיבה את השריפה באמצעות דלי מים, ולמקום הוזעקו גם צוותי כיבוי. לא דווח על נפגעים. בתחילת השבוע עזבו בני המשפחה את הבית, בעקבות היחס העוין שלו זכו מהתושבים.

התאומים סודמי יובאו מחר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בקרית גת. ביום שישי האחרון הוארך מעצרם בשבעה ימים, והם נשלחו להסתכלות פסיכיאטרית. עם זאת, לפי דו"ח שחיבר מנהל אגף הרווחה ביישוב בני עי"ש, יאיר בן יעיש, האחים לא הוגדרו כנזקקים לטיפול רפואי פסיכיאטרי. הדו"ח הועבר למנהלת משרד הרווחה במחוז המרכז וראש המועצה המקומית בבני עי"ש, מרק בסין.

מנתיחת גופתו של לאון קלנטרוב, שנרצח במהלך סוף השבוע שעבר בבני עי"ש, עולה כי הוא לא נאנס. מהנתיחה שנערכה במכון לרפואה משפטית באבו כביר עולה עוד, כי רוצחו של קלנטרוב חנק אותו למוות. לאחר הרצח, משטרת קריית מלאכי תגברה והרחיבה את הסיורים ליד בית משפחת התאומים החשודים, במטרה למנוע ניסיונות פגיעה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully