וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן שלום: להיערך לחידוש הבנייה בהתנחלויות

6.1.2010 / 16:27

אופוזיציה מבית? המשנה לרה"מ הזמין ללשכתו את ראשי המתנחלים, השובתים באוהל מחאה מול בית נתניהו, והצהיר: "צריך להכין כבר עתה תוכניות לחידוש הבנייה עם תום ההקפאה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: רן צימט)

"צריך להכין כבר עתה תוכניות לחידוש הבנייה בהתיישבות, מיד עם תום ההקפאה בעוד כתשעה חודשים". כך אמר אחר הצהרים (רביעי) המשנה לראש הממשלה, השר סילבן שלום, בפגישה עם ראשי המתנחלים. שלום, שנענה לבקשת המתנחלים והזמין אותם ללשכתו בכנסת, ציין כי "יש לבנות כיתות לימוד וגנים לקראת שנת הלימודים תשע"א על מנת לאפשר למתיישבים לשמור על שגרת חיים נורמלית".

לדברי המשנה לרה"מ, "מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון הוא אחד מהדגלים שתנועת הליכוד נושאת מזה שנים, ואסור לנו לנטוש אותו. המתיישבים נמצאים בתקופה רגישה ולא קלה שבה הם צריכים להתמודד עם פרץ הרגשות הלא פשוט. בימים כאלה, אנו צריכים למצוא את המאחד, את המכנה המשותף". בפגישה נכחו יו"ר מועצת יש"ע דני דיין, זאב חבר (זמביש), ראש מועצת בית אל משה רוזנבאום, ראש המועצה האזורית בנימין אבי רואה, וראש המועצה האזורית הר חברון צביקי בר חי.

שלום גם גינה את האיומים על חיי שר הביטחון אהוד ברק ומפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן. "אני רוצה לגנות גינוי חריף את המכתבים שנשלחו לשר הביטחון ולמפכ"ל המשטרה", אמר לראשי המתנחלים. "אינני יודע אם הם נשלחו ממתיישבים, אבל מי ששלח אותם צריך להבין כי הוא מזיק להתיישבות ולמתיישבים שהם מלח הארץ, שמשרתים בצבא ותורמים רבות לביטחונה ועתידה של מדינת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully