וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל בקניה רמס למוות תיירת ובתה התינוקת

בזמן טיול רגלי בקניה, הגיח פיל מאחורי שיח ורץ לעבר התיירת האמריקאית שהחזיקה בבתה התינוקת ורמס אותן למוות. מנהלת המלון בו ארעה הטרגדיה: "זו תאונה כמו כל תאונה אחרת"

שרון בראון, תיירת אמריקאית בת 39 ובתה התינוקת בת השנה, נרמסו היום (רביעי) למוות על ידי פיל, למרגלות הר במרכז קניה. ב"גרדיאן" דווח, כי השתיים היו בטיול רגלי עם קבוצת תיירים ומדריך סמוך למצודת פורסט לודג' בקירניאגה שמרכז קניה, כאשר הפיל הגיח לפתע מאחוריהן ורמס אותן. על פי הדיווחים האם ניסתה להימלט כשהתינוקת בידיה, אולם לא הצליחה לחמוק מהפיל.

ארבעה תיירים נוספים, ביניהם בעלה של האשה שהוא מורה בבית הספר הבינלאומי בניירובי, הצליחו להימלט מהפיל ולחזור למצודה ולהפעיל את האזעקה. אנשי שירות היערות הקנייתים חילצו את הגופות והן הוטסו לניירובי במסוק חילוץ. "זו תאונה כמו כל תאונה אחרת", אמרה מליה ואן לאר, בעלת המלון בו שהתה המשפחה, "הפיל הגיע מאחורי שיח והתקיף את הקורבנות".

הפארקים הלאומיים בקניה אינם מגודרים ויותר בעלי חיים מסתובבים מחוץ לשמורות הטבע מאשר בתוכם. מפגשים בין חיות לבני אדם שנגמרים באסון הם כה נפוצים במדינה, עד שנקבעו תעריפים ונהלים מיוחדים לטיפול במקרים של פציעה או מוות של אדם על ידי חיה. האיכרים הקנייתים הם לרוב הקורבנות של תקיפות בעלי חיים, אולם כמעט מדי שנה נרשם מקרה שבו תייר מותקף על ידי חיה, אם כי הרשויות במדינה מבהירות כי מדובר במספר זניח לעומת מספר התיירים המגיעים בשנה לקניה.

אחד מהמקרים המפורסמים ביותר של תקיפת אדם על ידי חיה ארע בשנת 2000, אז הותקפה וננגחה על ידי פיל וונדי מרטין, אשתו של דיפלומט אנגלי, בזמן שרצה עם שתי חברות ומדריך ליד אתר תיירות יוקרתי באזור הר קניה. לאחר שהתאוששה היא תבעה את בית המלון בו שהתה על שלא הזהיר אותה מפני הסכנה. בשנת 2008 הכריח בית המשפט בקניה את בית המלון לשלם לה פיצויים בסכום של יותר מ-500 אלף ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully