וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש להתערב בחלוקת הדיווידנד בפרטנר"

TheMarker Online

6.1.2010 / 15:46

ח"כ שלי יחימוביץ' פנתה במכתב ליו"ר הרשות לניירות ערך זוהר גושן, בו היא טענה כי עליו לדרוש מפרטנר גילוי ודיווח מיידי כיצד התקבלה ההחלטה על הדיווידנד החריג

שלי יחימוביץ' במכתב ליו"ר הרשות לניירות ערך, זוהר גושן, טוענת כי עליו לדרוש מחברת גילוי ודיווח מיידי כיצד התקבלה ההחלטה על הדיווידנד החריג.

במכתב ששיגרה בסוף השבוע שעבר ליו"ר הרשות לניירות ערך, ואשר מתפרסם היום באתר האינטרנט שלה כותבת יחימוביץ': "השבוע נודע כי דירקטוריון חברת פרטנר אישר משיכת דיווידנד בסך 1.4 מיליארד שקל מקופת החברה. סכום זה מצטרף ל-300 מליון שקלים דיווידנד שכבר נמשכו לפני חודש מקופת החברה. אין זה סוד כי החלוקה האגרסיבית נועדה לאפשר לבעל השליטה ויו"ר הדירקטוריון אילן בן-דב לממן את רכישת החברה, אשר נעשתה במינוף".

"חלוקה זו החורגת מהרווחים 'מגלחת' למעשה את כרית הביטחון של הנושים הקיימים והעתידיים, וביניהם ציבור העובדים, ומערערת את חוסנה של החברה", טוענת יחימוביץ'. לדבריה, החלוקה תייצר ערך עצום ויוצא דופן לאדם אחד, והוא בעל השליטה אילן בן-דב, שהוא גם יו"ר הדירקטוריון.

יחימוביץ' כותבת כי הציבור זכאי למענה על שאלות רבות, ובהן: מה היו נימוקי הדירקטוריון לחלוקת דיווידנד כה חריג שאינו עומד במבחן הרווח הקבוע בחוק וכיצד נולדה ההחלטה לחלק דווקא סכום עתק זה כאן ועכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully