וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה פיגועי דקירה סוכלו ביממה אחת

יהושע בריינר ואיילה חננאל

5.1.2010 / 20:45

שני פלסטינים נתפסו היום כשהם נושאים על גופם סכינים. אחד מהם הודה בחקירתו כי התכוון "לדקור יהודים" כנקמה על חיסול חוליית המחבלים בשכם ע"י צה"ל לפני כמה שבועות

הסלמה בניסיונות הפלסטינים לבצע פיגועי דקירה בישראל? צעיר פלסטיני, תושב שכם, נעצר אחר הצהריים (שלישי) בעיר העתיקה בירושלים כשהוא נושא על גופו סכין. בחקירתו הודה הצעיר כי רכש את הסכין והגיע לאזור במטרה לדקור יהודים על רקע חיסול שלושת המבוקשים בשכם על ידי צה"ל לפני מספר שבועות.

החשוד הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון. מפקד מג"ב, ניצב ישראל יצחק, שיבח את פעילות הלוחמים בסיכול הפיגוע. לדבריו, "עירנותם ומקצועיותם של הלוחמים מנעו פיגוע והצילו חיים".

במקביל לאירוע זה, נעצר פלסטיני נוסף במערת המכפלה בחשד שבכוונתו לבצע פיגוע דקירה במקום. על גופו של הפלסטיני נמצא אולר. כוחות מג"ב לקחו אותו לחקירה, שם סיפר החשוד כי התכוון לדקור את עצמו. ממג"ב נמסר כי האיש ככל הנראה מעורער בנפשו.

מוקדם יותר היום נעצר צעיר פלסטיני בן 21 כשברשותו סכין באורך של 30 סנטימטרים וכן בקבוק תבערה. בחקירתו טען הפלסטיני שהתכוון לפגוע באנשי ביטחון ישראלים. הוא הועבר לחקירת מפלג המיעוטים במשטרת ירושלים.

השבוע אירעו שלושה אירועים דומים נוספים, שניים מהם במערת המכפלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully