וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביתה במגזר הציבורי מתרחבת לביה"ד הרבני

עומר רבין

5.1.2010 / 15:47

אחרי עובדי המכס, המע"מ, הטאבו ומשרד החוץ - הגיע תורם של עובדי בתי הדין הרבניים להזדהות עם מאבקם של עובדי רשות המים. בבתי הדין לא יקבלו מחר קהל ולא יענו לטלפונים

העיצומים במגזר הציבורי מתרחבים ויקיפו מחר גם את עובדי בית הדין הרבניים אשר לא יקבלו קהל ולא יענו לטלפונים - זאת לאות הזדהות עם מאבק עובדי רשות המים.

כ-220 העובדים ברשות המים החלו בשביתתם לפני כחודש במחאה על מנה שהם מכנים "צעדים חד צדדיים של הנהלת הרשות שנעשו תוך התעלמות מדרישות העובדים". לטענת העובדים, כל ניסיון להידברות שנעשה מאז בינם לבין ההנהלה עלה בתוהו.

ביום רביעי האחרון החליטו בהסתדרות עובדי המדינה להחריף את צעדי המחאה וליזום "שביתות הזדהות" של ועדים שונים בשירות המדינה על מנת ליצור לחץ על הנהלת רשות המים וכן לעורר תשומת לב ציבורית למאבקם. בשבוע שעבר פתחו בשביתות מחאה עובדי המכס והמע"מ אשר עיכבו העברת סחורות במעברי הגבול של ישראל. השבוע, התווספו למזדהים גם עובדי הטאבו אשר לא קיבלו קהל ולא ענו לטלפונים בכל סניפיהם וכן עובדי משרד החוץ אשר נקטו היום (שלישי) בצעדים דומים - אך צפויים לשוב לעבודתם מחר במטרה להקטין את הפגיעה בציבור.

לצד שיבושים אלה, נמשכים גם העיצומים בהם נוקטים כ-850 העובדים בשירות התעסוקה אשר מוחים על החלטת הממשלה להאריך את מימוש תכנית ויסקונסין ("אורות לתעסוקה") בארבעה חודשים נוספים וכן על הכוונה להרחיבה לכל חלקי הארץ, זאת מבלי לעגן את זכויותיהם במסגרת הסכם קיבוצי חדש. העובדים בשירות התעסוקה גם הם מסרבים לקבל קהל בסניפים ולענות לשיחות טלפון, מזה למעלה מחמישה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully