וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופניים שלכם נכנסים בחינם לאוטובוס

אייל דץ

5.1.2010 / 13:38

שר התחבורה הנחה את חברות האוטובוסים לתת פטור מתשלום על הובלת אופניים בתאי המטען בקווים בינעירוניים. בעלי אופניים מתקפלים יוכלו להובילם גם בתוך בקווים עירוניים

בשורה משמחת לציבור רוכבי האופניים בישראל: שר התחבורה ישראל כ"ץ הנחה את חברות האוטובוסים להעניק פטור מלא מתשלום לרוכבים המבקשים להוביל אופניים בתאי מטען של אוטובוסים בין עירוניים. כמו כן החליט השר לא לחייב בתשלום נוסף רוכבים שרוצים להוביל אופניים מתקפלים בקווי אוטובוס עירוניים.

החלטתו של כ"ץ מצטרפת לשורה נוספת של החלטות העתידות לקדם את רכיבת האופניים בישראל. בין היתר, ההחלטה לקיים תכנית ניסיונית שתחל החודש ובמהלכה יוכלו רוכבים להעלות אופניים לרכבת ישראל, וההחלטה כי עד סוף 2010 יותקנו 1,000 חניות אופניים בטוחות בתחנות הרכבת.

יותם אביזוהר, מנכ"ל "ישראל בשביל אופניים", הגיב היום להחלטתו של השר ואמר כי "האופניים הם כלי תחבורה אידיאלי לנסיעות בעיר, המשלים את האוטובוסים הבין עירוניים ויוצר פתרון יעיל, מהיר וסביבתי מדלת לדלת. לא הייתה סיבה אמיתית לתשלום הנוסף (גם על אופניים מתקפלים בתוך תיק) וביטולו עשוי לעודד רבים לבחור לשלב בין אופניים לתחבורה ציבורית, ולהשאיר את האוטו בבית. אנחנו מודים לשר על החלטתו ומקווים כי גם הנחית השר ליצירת הסדרים להעלאת אופניים לאוטובוסים העירוניים, תיושם בקרוב ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully