וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר המטפלת החשודה בהתעללות בב"ש

רמי שני

5.1.2010 / 10:37

המטפלת חשודה שהתעללה בתאומים בני שבעה חודשים. היאא תועדה במצלמה נסתרת כשהיא מטלטלת את הילדים. עורך דינה: "היא מטפלת מזה שנים ומעולם לא היו תלונות כנגדה"

מערכת וואלה!

( צילום:יוסף בדלוב עריכת וידיאו: גדי וינסטוק)

הוארך ביומיים מעצרה של לובה וולפסון, המטפלת תושבת דימונה בת 58, החשודה בהתעללות בשני ילדים. המטפלת חשודה שהתעללה בשני תינוקות בני שבעה חודשים בבאר שבע. הורי התאומים חשדו כי היא מתעללת בהם כשהם אינם בביתם. הם התקינו מצלמה נסתרת ותיעדו אותה מטלטלת את ילדיהם בצורה קשה. האישה נעצרה אתמול בעקבות התלונה ולטענת המשטרה היא קושרת עצמה לחשדות.

"קיבלנו תלונה ביחד עם מספר תמונות מההורים שלפיהן הבנו שהיתה התעללות בשתי הילדים", כך אמר רב פקד ארקדי אלקין ראש מחלק מודיעין חקירות במשטרת באר שבע. "לפי עדות שבידינו סביר להניח שאכן היתה התעללות בילדים. החקירה בראשיתה ואנחנו רוצים למצות את המידע שיש בידנו עד תום".

עורך דינה של המטפלת, טל ארד, אמר במהלך הדיון כי "אין הוכחות כי אכן ביצעה את המעשים המיוחסים לה למעט כמה צילומים שיש במצלמות שהותקנו שם בסוף השבוע". לדבריו, "היא מעולם לא הסתבכה עם החוק וזו לה העבירה הראשונה". הוא טען עוד שעל הילדים אין סימני חבלה וכי היא מטפלת מזה שנים בילדים ומעולם לא היו תלונות כנגדה. הוא אמר עוד שעדיין לא ראה את הצילומים משום שנפגש עם המטפלת רק לקראת המשפט. לדבריו, התלונה של ההורים היא על רקע חוב כספי שלהם למטפלת. השופט, משה מחליס, דחה את הטענה בדבר החוב הכספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully