וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת כ"ס פשטה על דירות ששימשו כבתי בושת

איילה חננאל

5.1.2010 / 3:25

בתי הבושת פעלו בשכונות מגורים תחת מסווה של דירות מסאז'ים. השוטרים פתחו בחקירה בעקבות תלונות שכנים על גברים היוצאים ונכנסים אל הדירות לאורך כל היום

בפעילות יזומה של משרד המודיעין והבילוש בתחנת משטרת כפר סבא כנגד בתי בושת בערים כפר סבא והוד השרון בוצעה הלילה (שלישי) פשיטה על חמש דירות מגורים ובתים פרטיים ששימשו כבתי בושת. במהלך הפשיטה נעצרו שני חשודים בסרסרות והפעלת המקומות. כמו כן נעצרו לחקירה עשר נשים אשר על פי החשד שימשו כיצאניות. לאחר חקירתן יובאו הנשים לבית המשפט לשחרור בתנאים מגבילים.

רס"ב איציק סאלם ממשטרת כפר סבא סיפר לוואלה! חדשות כי "הגענו אל בתי הבושת בין היתר בעקבות תלונות של שכנים, שהבחינו בפעילות חשודה בבתים ובדירות הסמוכות לביתם. הם הבחינו ברכבים ובגברים שיצאו ונכנסו מבתי הבושת לאורך כל שעות היום והדבר יצר פחדים רבים בקרב הדיירים של השכונות והבתים בהם שכנו בתי הבושת. מדובר בשכונות מגורים נורמטיביות".

רס"ב סאלם הוסיף כי "במהלך הפעילות עצרנו שני סרסורים החשודים בהפעלת בתי הבושת ובהעסקתן של הנשים במקום. בתי הבושת, שפעלו הן בבתים פרטיים והן בבניינים משותפים בשכונות מגורים, פעלו תחת מסווה של דירות מסאז'ים. הסרסורים נהגו לאתר את המקומות ששימשו כבתי בושת ולהשכיר אותן כביכול לנשים, כדי לא להיות מזוהים. את הנשים הם גייסו לעבודה באמצעות פרסום מודעות דרושים בעיתונים ואתרי מין תחת מסווה של "דרושה מסאז'יסטית" ובנוסף חיפשו בנות שעבדו במכוני ליווי אחרים".

בבתי הבושת נהגו הנשים להעניק תמורת תשלום מסאז' במסגרתו האישה מתפשטת ומתחככת בגופו של הגבר עד להבאתו לסיפוק מיני, מה שנקרא בז'רגון המקצועי "בודי מסאז'" או לחילופין "מסאז' פלוס הרפיה". לפחות לגבי מקום אחד ישנן עדויות כי התקיימו במקום גם יחסי מין מלאים תמורת תשלום. החוק האוסר על אחזקת נכס למטרות מין קובע כי כל מקום המשמש כעסק בו מתקיימת פעילות מינית בתשלום הינו בגדר מקום העובר על חוק איסור הזנות.

רס"ב סאלם סיפר כי "בדירה אחת עליה פשטנו הועסקו שלוש נשים במשמרת ובנוסף להן פקידה שתפקידה לגבות את הכסף מהלקוחות ובסוף היום להעבירו לסרסורים, שמשלמים לנשים את שכרן בסוף המשמרת. הם משתדלים לא להימצא במקומות ולהגיע רק על מנת לאסוף את הכספים".

"הנפש נשרפת והאדישות משתלטת"

לדבריו של רס"ב סאלם, רוב הנשים שנענו למודעות שפרסמו בעיתונים ובאתרים,התחילו כפקידות ורק בהמשך פותו באמצעות כסף ושכנועים לעסוק במתן שירותי מין. מבין עשרת הנשים שנעצרו הצעירה הינה כבת 25 והמבוגרת ביותר בת 45. רובן אמהות חד הוריות אשר מצוקה כלכלית קשה הביאה אותן לעיסוק בזנות. אחת הנשים, נשואה ואם לילדים, סיפרה כי לאחר שהיא ובעליה ירדו מנכסיהם, "העבודה הזאת הייתה הדרך היחידה שלי להמשיך לפרנס את הילדים שלי. זה לא רק את הגוף שלי שאני מוכרת, אלא גם את הנשמה שלי". האישה סיפרה כי לא רק היא נאלצה למכור את גופה אלא גם בעלה, שנאלץ למכור כליה בשוק השחור כדי להביא כסף הביתה.

רס"ב סאלם הסביר כי "מדובר בנשים שעברו משבר קשה בחיים ונמצאות במצוקה כלכלית. למרות שעדיין יש להם בחירה הרי שיש סרסורים שיודעים למצוא את הנשים שמצבן מאפשר לדרדר אותן לכדי זנות ולנצל אותן. מי שבסופו של דבר מי שמרווחים מניצול הנשים המסכנות האלה הם פושעים, מאחר ואין בית בושת או מכון ליווי שיכול להתקיים ללא גיבוי של ארגוני פשע להם משלמים הסרסורים והמפעילים פרוטקשן". סאלם אמר כי "בכוונתנו להגיש כתב אישום כנגד שני החשודים בגין עבירות של סרסרות ואחזקת נכס למטרות זנות".

רס"ב סאלם ביקש להדגיש את חשיבות הפעילות המשטרתית כנגד בתי בושת ומכוני ליווי, "אשר יש בכוחה להוציא נשים מהבור העמוק הזה. לפחות ארבע נשים שנתפסו במהלך פשיטות שערכנו יצאו מאז ממעגל הזנות, בעיקר כי מצאנו אותן כשהיו בראשיתו של תהליך ההידרדרות. לאחר שאישה עוברת ממכון למכון ומדירה לדירה, הנפש שלה נשרפת, הנשמה נכבית והאדישות משתלטת".

רס"ב סאלם ביקש לפנות לגולשים ולציין כי "אם אתם מבחינים בפעילות חשודה בבניין שלכם או באזור מגוריכם - אל תהססו לדווח עליה למשטרה. אלה לא אנשים שצריך לפחד מהם, וגם מי שמפחד יכול לפנות אלינו באופן אנונימי ובעילום שם. ערנותם של האזרחים היא כלי חשוב במאבק נגד בתי הבושת ומכוני הליווי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully