וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד לאם הנרצח: "את רואה אותי בפעם האחרונה"

איילה חננאל

5.1.2010 / 6:02

אמו של הצעיר בן ה-28, שלפי החשד נדקר למוות בידי חברו בדירה בראשון לציון, סיפרה בחקירתה: "אמרתי לו 'תעשה בי מה שאתה רוצה. רק בבקשה אל תפגע בבן שלי. הוא הילד היחיד שלי, הסיבה לחיי'". לדבריה, הדוקר אנס אותה לאחר מכן

יותם רונן

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: רן צימט)

הותר לפרסום: היחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרה עצרה חשוד ברצח הצעיר בן ה-28 בראשון לציון. החשוד, אנדריי ליושצ'נקו, בן 25, נעצר אמש, ומעצרו הוארך אמש (שני) בשבוע. לפי החשד, ליושצ'נקו גם כלא ואנס את אמו של הקורבן במשך יומיים.

לדברי ימ"ר מרכז, במהלך חקירתו הודה החשוד ברצח וסיפר שבין יום שישי לשבת, לאחר בילוי משותף עם הנרצח ואחרים, הוא הגיע לבית הקורבן. שם, לאחר מריבה עם הקורבן אשר דרש ממנו לעזוב את המקום, דקר אותו למוות במיטתו לאחר שהמם אותו במכות אגרוף. החשוד גם סיפר שמוקדם יותר הוא והמנוח רכשו בקבוקי בירה ושתו לשוכרה.

לטענת המשטרה, ליושצ'נקו, מובטל מיבנה, גם סיפר כי תקף ואנס ממושכות את האם. היא אושפזה בבית חולים בגין פציעותיה ואף נזקקה לניתוח. בדיקתה הרפואית של האישה העלתה כי אכן נאנסה באופן אכזרי. בפעילות של ימ"ר גם נתפסו כלי הרצח וכן פריטים נוספים אשר לפי החשד לקח ליושצ'נקו מהזירה כדי לטשטש עקבותיו.

במהלך החקירה שנוהלה בפיקודו של ראש מחלק החקירות סנ"צ עופר מועלם, סיפרה האם על הזוועה שעברה. "התעוררתי כי שמעתי צעקות, ואז הוא נכנס אליי לחדר שהדלת היתה פתוחה", שחזרה. "אמרתי לו 'מי אתה, אני לא מכירה אותך', הוא ענה לי 'זה לא עניינך'. 'את רואה אותי בפעם הראשונה והאחרונה'". בהמשך סיפרה האם לחוקרים על מסכת ההתעללות והאונס שעברה, אשר במהלכה התחננה על חייו של בנה אשר גופתו היתה מוטלת במרכז הדירה. "אמרתי לו תעשה בי מה שאתה רוצה רק בבקשה אל תפגע בבן שלי. הוא הילד היחיד שלי, הסיבה לחיי".

צעיר נרצח בדקירות סכין בראשון לציון ינואר 2010. אורי לנץ
צעיר נרצח בדקירות סכין בראשון לציון ינואר 2010/אורי לנץ

עוד עלה מהחקירה כי במהלך היומיים בהם לפי החשד אנס והתעלל באם הקורבן, המשיך לשתות לשוכרה ולחלוף על פני הגופה ברחבי הדירה כאשר האם כלואה בחדר השינה. שלשום בשעות בוקר הצליחה האם להימלט מהחדר וגילתה את גופת בנה הדקורה. ליושצ'נקו לפי החשד עוד הספיק לדקור את האם בבטנה טרם נמלט מהדירה.

בעזרת הפרטים המזהים שמסרה אמו של הקורבן על ישצ'נקו ואפיון המכשיר הסלולרי שברשותו, אותר החשוד. צוות החקירה של סנ"צ יואב קוטלר עצר אותו לאחר מספר שעות והובילו לחקירה.

טלי גוטליב, עורכת הדין מטעם הסנגוריה הציבורית המייצגת את אנדריי ליושצ'נקו, מסרה כי מרשה טוען שהקרבן תקף אותו בטרם הדקירה. בצאתה מדיון בהארכת המעצר של ליושצ'נקו אמרה הפרקליטה: "החשוד והמנוח יצאו לבילוי, שתו לשוכרה והגיעו לביתו של המנוח. המנוח תוקף, דוחף, מקנטר ומקלל את החשוד. החשוד נוטל סכין ודוקר אותו ובזה מסתיים האירוע. זוהי גרסתו".

גופתו של הצעיר, נמצאה אתמול על ידי אמו ברחוב עין הקורא בראשון לציון. בתחילה טענה האם שמצאה את הבן דקור כשחזרה מעבודתה, אך מאוחר יותר סיפרה כי בשעות הלילה חדר פורץ לבית שלטענתה אנס אותה ואז רצח את בנה ונמלט.

על פניה של האם נמצאו סימני חבלה ואלימות שהעלו את החשד הראשוני בקרב חוקרי המשטרה לגבי מעורבותה במעשה מאחר שנראה כי גם היא הותקפה.

עדכון ראשון: 18:03.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully