וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מרוויחים 5 מיליון שקלים בפחות משנה?

רמי שני

4.1.2010 / 17:43

יועץ השקעות בבנק באשדוד מואשם כי ניצל סמכות שקיבל לפעול בחשבון של אחד מלקוחותיו, כדי לבצע העברות כספיות שלא כדין לחשבון שלו. בדרך זו "הרוויח" היועץ יותר מ-5 מיליון שקל

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד מרט גולוב מאשדוד, שהצליח להרוויח יותר מ- 5 מיליון שקלים ב-11 חודשים, במהלכם הועסק כיועץ השקעות בבנק מסד באשדוד. הוא מואשם כי ניצל סמכות שקיבל לפעול בחשבונו של אחד הלקוחות כדי לבצע העברות כספיות שלא כדין בהיקף כולל של 7 מיליון ו-780 אלף שקלים.

הלקוח ביקש ממנו לפתוח עבורו חשבון בנק נוסף על זה שהיה לו ולהפקיד בו 200 אלף שקלים. לפי כתב האישום, גולוב ניצל את הדבר כדי לבצע למעלה מאלף פעולות של העברות כספיות, המרות, רכישת מטבע חוץ וביצוע עסקאות רכישת ניירות ערך בסיכון גבוה. זאת לצד ביצוע פעולות העברה של כסף לחשבון של הלקוח.

הלקוח הפסיד בדרך זו חמישה מיליון ו-383 אלף שקלים, שעברו לחשבונו של גולוב ולחשבונות של מכריו. כתב האישום שהוגש נגדו היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, פירט את אופן הטיפול בכסף ואת הרווח שהתקבל מכל עסקה. הוא הואשם בארבעה סעיפים של גניבה ממעביד, גניבה וגניבה על ידי עובד, הפרת אמונים, השמדת ראיות, ניסיון להלבנת הון והלבנת הון בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully