וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרוג דיל טורקי ולנוח

עירית רוזנבלום

4.1.2010 / 17:27

נתוני רשות שדות התעופה מראים על ירידה של 34% בתיירות לטורקיה ב-2009, שמקורם בעיקר בחרם של ועדי העובדים - מאז אוקטובר 2009 ועד היום לא יצא למדינה אף ועד עובדים

נתוני רשות שדות התעופה מראים על ירידה של 34% בתיירות לטורקיה ב-2009, שמקורם בעיקר בחרם של ועדי העובדים - מאז אוקטובר 2009 ועד היום לא יצא אף ועד עובדים אחד לטורקיה.

את ההסבר נתן יעקב אלוש, מנכ"ל חברת ועדים המרכזת את המידע על הפעילות הכלכלית-חברתית של ועדי העובדים בישראל.

לדבריו, בעקבות סידרת אירועים שכללו התבטאויות פומביות של ראש ממשלת טורקיה כנגד ישראל, כמו גם ביטול השתתפות צה"ל בתרגיל הצבאי משותף בין הצבאות וסדרת הטלוויזיה האנטי ישראלית בטלוויזיה הטורקית, החליטו מרבית ראשי הוועדים במשק להחרים את טורקיה ולהימנע מלשלוח עובדים לנפוש בערי הקיט של הרפובליקה הטורקית.

ועד בנק לאומי אף ביטל טיסה שלמה שהיתה אמורה לצאת ערב ההכרזה של הוועדים על החרם. גם ארגוני הגמלאים של מקומות העבודה הגדולים הצטרפו לחרם נמנעים מלשלוח גמלאים לטורקיה.

ב-20 בינואר מתכנס פורום ראשי הוועדים הגדולים בארץ בהם יו"ר הארגון הארצי של עובדי חברת חשמל, מזכיר נציגות העובדים באל על, יו"ר ועד הבנק הבינלאומי, יו"ר הוועד הארצי של אגד, יו"ר מועצת העובדים של האוניברסיטה העברית ירושלים ועוד. לדברי אלוש, אין זה מן הנמנע כי נושא החרם יידון שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully