וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אחרי שנפסל רישיונו: הנהג פגע בשוטר וברח

איילה חננאל

4.1.2010 / 19:24

נהג שרישיונו נפסל אתמול בגין נהיגה בשכרות, פגע היום במתנדב משטרת התנועה שביקש שביקש לערוך ביקורת שגרתית. המתנדב בן ה-66 נפגע באורח קל-בינוני

אדם שרישיונו נפסל אתמול לאחר שנתפס כשהוא נוהג בשכרות, התעלם מהפסילה ובניסיון לחמוק מביקורת משטרתית שגרתית, פגע אחר הצהרים (שני) במתנדב משטרת התנועה ונמלט מהמקום. המתנדב בן ה-66 נפצע באורח קל עד בינוני בתאונה ברחוב פתחייה בבני ברק.

מחקירה ראשונית עולה, כי צוות מתנדבי משטרה סימן לנהג רכב לעצור לביקורת שגרתית. למרות הבקשה, המשיך נהג הרכב בנסיעה ופגע במתנדב מגבעת שמואל. הוא פונה על ידי צוות של מגן דוד אדום לבית החולים תל השומר.

הרכב החשוד אותר נטוש בקרבת מקום, לאחר סריקות אותר גם הנהג הפוגע. שוטרי מרחב דן עצרו את הנהג תושב בת ים בן 37. בחקירתו קשר עצמו הנהג החשוד לפגיעה. הוא הסביר כי נמלט מהמקום מאחר שאתמול נפסל רישיונו למשך חודש ימים, לאחר שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול.

בתוך כך, צעיר בן 26 תושב טייבה נהרג וילד בן 12 נפצע באורח קל עד בינוני בתאונת דרכים הערב בכביש 444 סמוך לעיר. מהמשטרה נמסר כי נהג הרכב איבד שליטה על רכבו כשנסע על גשר סמוך לעיר, עלה על אי תנועה וכתוצאה מכך עף הרכב לכ-30 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully