וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליה בירדן: מחירון נפרד לתייר הישראלי

עירית רוזנבלום

4.1.2010 / 15:29

מארגני התיירות הנכנסת לישראל התבשרו על מחירים חדשים לפטרה, לשוהים יום אחד ללא לינה. מחירים אלו נקבעו רק לתיירות מישראל ואינם מיושמים לגבי תנועה של יום ממצרים

בימים אלו התבשרו מארגני התיירות הנכנסת לישראל על מחירים חדשים לפטרה לשוהים בירדן יום אחד וללא לינה. מחירים אלו נקבעו רק לתיירות מישראל ואינם מיושמים לגבי תנועת תיירות של יום ממצרים.

מארגני התיירות, המטפלים בתיירים מחו"ל המגיעים לישראל ועוברים לירדן ליום אחד, טוענים במכתב לשר החוץ, אביגדור ליברמן ולשר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, כי "עם כל ההבנה לרצונם של הירדנים למקסם את הכנסתם מהעוגן התיירותי של פטרה, אין לנו כל הבנה והסכמה להפלייתה של התיירות מישראל".

הירדנים קובעים כי מה-1 באוקטובר 2010 עלות הכניסה לפטרה לתיירות יום מישראל תהיה 130 דולר, בעוד שעלות כניסה לתיירים ממצרים או לתיירים השוהים בירדן, תהיה 74 דולר.

"מדובר בהפרש של 56 דולר המהווים אינטרס לכל סוכן בחו"ל לקנות לילה במצרים או בירדן במקום לילה במלונות אילת", כותבים יו"ר לשכת מארגני התיירות הנכנסת, שמואל מרום והמנכ"ל, עמי אתגר.

לדבריהם, הפרש זה יתווסף לפערי מחירים שקיימים כבר היום בין מלונות אילת למלונות במצרים ובירדן בגלל עלויות ייצור שונות שאינם בשליטת בעלי המלונות. "אנו מבקשים את מעורבותכם למניעת אפליית המחירים בתיירות מישראל לפטרה לעומת תיירים המגיעים ממצרים", כותבים יו"ר הלשכה, שמואל מרום ואתגר.

בחודשים ינואר-נובמבר 2009 עברו לירדן דרך מעבר ערבה שליד אילת יותר מ-55 אלף ישראלים. אלה ישראלים שבחלקם הגדול נופשים באילת ויוצאים ליום טיול לפטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully