וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה להתחזות לסוהר - ומצא עצמו בכלא

איילה חננאל

4.1.2010 / 12:00

אדם הלוקה ככל הנראה בנפשו נעצר כשניסה להתחזות לשוטר. לאחר מכן התברר שהוא ניסה לבצע אקט דומה כשניסה להתחזות לסוהר. כעת הוא ייאלץ לשכון בדרך קבע בבית הכלא

אדם הלוקה ככל הנראה בנפשו נעצר בסוף השבוע בתחנת המשטרה בתל אביב לאחר שניסה להתחזות לשוטר. לאחר מעצרו, התברר שזו אינה הפעם הראשונה בה הוא מנסה להתחזות לאיש כוחות הביטחון.

עו"ד פקד רפי וקנין ממשטרת כפר סבא סיפר כי "החשוד אשר הינו ככל הנראה לוקה בנפשו, נהג במהלך השבועיים האחרונים להגיע לכלא הדרים לבוש במדי שב"ס כשהוא מנסה להיכנס לבית הכלא ומציג עצמו כעובד מן המניין".

וקנין ציין כי "בכלא הדרים עלו על התחזותו כל פעם מחדש והיו מבקשים ממנו להמתין בשער וקוראים לניידת. עד שזו הייתה מגיעה, הוא היה נמלט מהמקום ולכן היה דרוש לחקירה".

עוד סיפר פקד וקנין כי "כשהחשוד הבין שבשב"ס ייתקל בסירוב, הוא רכש לעצמו מדי שוטר וזייף סמל ואף תעודת שוטר. לאחר מכן הוא הגיע לתחנת המשטרה בתל אביב, שם הציג עצמו בפני האזרחים במקום כשוטר מהמניין. אז הבינו שוטרי התחנה כי מדובר במתחזה והוא נעצר. בתשאול הראשוני שנערך לו הוא סיפר כי ניסה להתנדב לשירותי הביטחון אך הדבר נמנע ממנו. הוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית ומצא עצמו נכלא באותו בית כלא אליו ניסה להיכנס כסוהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully